April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۴۷۱
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
مسابقات پرورش اندام جام منطقه آزاد قشم در سه رده سنی و با حضور 185 ورزشکار در قالب 12 تیم از استان های مختلف برگزار شد.

پایان رقابت 185 ورزشکار رشته پرورش اندام در منطقه آزاد قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: مشی و رویکرد سازمان منطقه آزاد قشم حمایت از تمامی ورزشکاران فعال رشته‌های مختلف ورزشی است.

ادریس راموز، ادامه داد: قطعا در سطح جزیره قشم پهلوانان و قهرمانان زیادی برای پیشرفت ورزش این منطقه زحمت کشیدند و از تلاش‌های تمامی کسانی که سهمی در توسعه ورزش جزیره داشتند، قدردانی می‌کنیم.

راموز با تشکر از دست اندر کاران، هیات بدنسازی، باشگاهداران و ورزشکاران موثر در برگزاری این مسابقات، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‌های خوبی جهت توسعه هرچه بیشتر ورزش جزیره صورت گرفته و امیدوار هستیم در آینده بتوانیم میزبان مسابقات رشته‌های ورزشی در سطح ملی و بین المللی باشیم.

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم نیز درباره برگزاری این رویداد گفت: این مسابقات در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و در پنج رشته فیزیک، ماسکولار، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و بادی بیلدینگ برگزار شد.

مجتبی سلیمی، ادامه داد: در این رقابت‌ها ۱۸۵ ورزشکار در قالب ۱۲ تیم از استان‌های مختلف کشور طی دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان تیم زنده یاد افشار از استان هرمزگان به مقام نخست دست پیدا کرد و تیم‌های سازمان منطقه آزاد قشم و تیم دلیران از بندرعباس به ترتیب دوم و سوم شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: