April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۵۳۴
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: مجوز انتشار ۲۸۰ هزار میلیارد تومان گواهی سپرده خاص با نرخ سود علی‌الحساب ۳۰ درصدی به بانک‌ها ابلاغ شد.

ابلاغ مجوز انتشار ۲۸۰ هزار میلیارد تومان گواهی سپرده با نرخ ۳۰ درصدی به بانک‌ها

عمرانی معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از امروز مجوز انتشار ۲۸۰ هزار میلیارد تومان گواهی سپرده خاص با نرخ سود علی‌الحساب ۳۰ درصدی به شبکه بانکی ابلاغ شد.

به گفته او، از امروز هم هموطنان می‌توانند با مراجعه به بانک‌ها نسبت به خرید این گواهی اقدام کنند.

عمرانی گفت: نرخ سود علی الحساب این اوراق ۳۰ درصد سالیانه خواهد بود و باتوجه به اینکه این اوراق برای طرح‌های با بازدهی بالا خواهد بود و براساس اعلام بانک‌های عامل در سررسید این اوراق و داشتن سود قطعی مازاد سود علی الحساب قابل پرداخت خواهد بود.

عمرانی گفت: ویژگی این گواهی سپرده آن است که امکان بازخرید قبل از سررسید در شعب بانک‌ها امکان‌پذیر است و با اجرای این طرح، مشارکت مردمی در تامین مالی طرح‌های تولیدی کشور فراهم می‌شود. با هدف تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولید به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

او گفت: فروش این اوراق به مدت هفت روز کاری از یازدهم نهایت تا ۱۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: