April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۶۴۷
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
0

کشور روسیه کشوری است که در نگاه اول هر بیننده‌ای را مجذوب خود خواهد کرد. کشور روسیه یکی از بزرگ ترین کشور های دنیا با تاریخ غنی مجموعه ای منحصر به فرد از دیدنی ها می‌باشد. روسیه امروزه به عنوان یک مقصد دوست داشتنی، سالانه گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند.

دو شهر مسکو و سن پترزبورگ دو قطب اصلی کشور روسیه به حساب می‌آیند. چرا که این دو شهر علاوه بر قدرت سیاسی در روسیه قلب فرهنگ و هنر نیز در این کشور شناخته شده‌اند. شاید برایتان جالب باشد بدانید سن پترزبورگ خود به تنهایی دارای 2000 عدد کتابخانه، 221 موزه، 80 سالن تئاتر و 45 گالری هنری می‌باشد.

دلیل برای خرید تور روسیه

اگر به دنبال مقصدی با جاذبه های فرهنگی فوق‌العاده هستید پیشنهاد می‌کنیم سفر به روسیه را فراموش نکنید و در سریع‌ترین زمان ممکن به این کشور رویایی سفر کنید. در ادامه به دلایلی که باید روسیه را در لیست سفر های بعدی خود قرار دهید اشاره می‌کنیم.

فرهنگ غنی

یکی از دلایل جذابیت کشور روسیه فرهنگ غنی آن می‌باشد. کشور روسیه دارای 150 میلیون نفر جمعیت می‌باشد که حدود 80 درصد از آن ها روسی هستند. دقیقا مانند ایرانی ها، روس ها نیز به ارتباطات خانوادگی اهمیت ويژه‌ای می‌دهند. فرهنگ درآمیخته با تاریخ غنی از دوران امپراطوری بیزانس، حکومت تزارها و اتحادیه جماهیر شوروی، فرهنگی فوق العاده غنی و شگفت‌انگیز را خلق نموده است.

آب و هوا

بیشتر افرادی که به روسیه سفر نکرده‌اند این کشور را کشوری خشک و سرد می‌دانند. همین تصور باعث تردید بسیاری از افراد در خرید تور روسیه می‌شود. لازم است بدانید روسیه دارای تنوع آب و هوایی بسیار زیادی می‌باشد سفر به این کشور زیبا مخصوصا در فصل تابستان و بهار می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد را برای شما ایجاد نماید.

تاریخ غنی

قطعا یکی از دلایلی که افراد بسیار زیادی اقدام به خرید تور روسیه می‌کنند فرهنگ غنی آن می‌باشد. این کشور از قرن 14 میلادی تاریخ خود را رقم زد. کاترین کبیر و پیتر کبیر از پادشاهان معروفی بودند که تاریخ این کشور را رقم زدند.

مشاهیر بزرگ

قطعا افرادی که به این کشور سفر می‌کنند به تاریخ و مشاهیر نامدار این کشور علاقمند هستند.این سرزمین افراد بزرگ و نامداری را در خود جای داده است که آثار فوق العاده ای را نیز خلق کرده‌اند و امروزه کشور روسیه را با نام این نامداران و آثار خلق شده به وسیله آن ها می‌شناسند.

معماری

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم روسیه دارای شهرهای کوچک و بزرگ بسیاری می‌باشد که با حضور در هر کدام از این شهر ها شاهد معماری بی نظیری خواهید بود.

تماشای قرون وسطی

یک حلقه طلایی در کشور روسیه وجود دارد که از میان شهر های اصلی قرون وسطی عبور کرده است و امروزه محلی برای گردشگری به حساب می‌آید.

گالری های موجود در روسیه

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم در روسیه بیش از 180 گالری وجود دارد که در هر کدام از آن ها می ‌توانید شاهد آثار فاخری باشید که از تماشای هر کدام از آن ها قطعا لذت خواهید برد.

جاذبه های دیدنی

روسیه را مملو از جاذبه های تاریخی می‌دانند که افراد با تماشای هر کدام از آن ها قطعا در تاریخ سفر خواهند کرد و اوقات خوشی را سپری می‌کنند. با حضور در این کشور قطعا جاذبه های تاریخی و فرهنگی را تماشا خواهید کرد که شبیه به آن را در هیچ کجای دیگر پیدا نخواهید کرد.

شفق قطبی

شفق قطبی جزو عجایبی است که آن را در کمتر جایی خواهید دید. اگر در فصل زمستان به روسیه سفر کنید می توانید در قسمت شمالی این کشور به تماشای شفق قطبی بپردازید و از تماشای آن لذت ببرید.

موقعیت جغرافیایی کشور روسیه

موقعیت جغرافیایی کشور روسیه شبیه کشور کانادا است. موضوعی که در این کشو بسیار به چشم می‌خورد وسعت جغرافیایی آن می‌باشد. روسیه را پهناورترین کشور در جهان می‌دانند. این کشور بیش از 148 میلیون نفر جمعیت دارد. کشور روسیه در شمال آسیا و غرب اروپا قرار گرفته است. پایتخت این کشور شهر مسکو می‌باشد.

شهرهای توریستی روسیه که از وجود آن ها بی خبر بوده اید؟

شهر سوچی یکی از شهر های توریستی در کشور روسیه می‌باشد که افراد کمی از وجود آن مطلع هستند. این شهر دارای یک تفرجگاه ساحلی بی نظیر می‌باشد که با داشتن چندین کلوپ و رستوران درجه یک فضایی بکر را ایجاد نموده است. از جاذبه های طبیعی این شهر بی نظیر می‌توان آگورا، دریای سیاه و کوه های سر به فلک کشیده اشاره نمود. شهر نووگورد نیز یکی دیگر از شهر های زیبا و فوق العاده در کشور روسیه می‌ باشد که افراد زیادی از زیبایی آن مطلع نیستند. در ادامه به تعدادی از شهر های توریستی این کشور زیبا اشاره خواهیم کرد:

  • ولیکی نووگورود

  • اسمولنسک

  • ولادیو واستوک

  • کالینینگراد

  • و غیره.

برای خرید تور روسیه چه زمانی باید اقدام کنیم؟

موردی که باید بدانید آن است که برای سفر به روسیه نیاز به ویزا دارید و روند دریافت ویزا روسیه 7 روز کاری به طول می انجامد. در نتیجه بهتر است 15 روز قبل از آماده سازی مراحل سفر به روسیه، نسبت به اخذ ویزای این کشور اقدام نمایید.

برای خرید تور روسیه نوید گشت همین حالا وارد لینک زیر شوید و با ما در ارتباط باشید.

https://navidgasht.com/تورها/تورهای-اسیا/تور-روسیه

نوید گشت همراه همیشگی شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تور های آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه و رفع ابهام در خصوص خرید تور روسیه می توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: