April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۶۵۹
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
0
مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در دستیابی به اهداف والای اقتصادی موثر است.

توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در دستیابی به اهداف والای اقتصادی موثر است

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در گلزار شهدای شهر بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و اخلاص و فداکاری شهیدان به بار نشست و در هشت سال دفاع مقدس، اخلاص و از خود گذشتگی شهیدان موجب اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های نظامی گردید.

وی خاطر نشان کرد: در عرصه اقتصادی نیز توجه به سیره شهدا و الگوپذیری از رفتار‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان کارگشا است، مدیران و کارگزاران اقتصادی کشور وظایف و تکالیف مهمی در پیشرفت اقتصادی و ارتقای شاخص‌های اجتماعی عهده دار هستند و فعالیت جهادی مدیران با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت قابل انجام است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون مناسبت‌ها را بهانه‌ای برای یادآوری و تکرار ارزش‌آفرینی و ایثار و ازخودگذشتگی همه شهدای گران‌قدر قلمداد کرد و دراین‌باره افزود: باید همه آحاد و اقشار مختلف جامعه با تمام وجود به این امر مهم همت بگمارند که سربلندی، اعتلا، توسعه کمی و کیفی و اشتغال و تولید درگرو پایمردی و دلاوری و ازخودگذشتگی شهدا بوده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در آغاز سفر دو روزه به استان بوشهر و همزمان با دهه مبارک فجر به همراه معاونین مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد این بانک با حضور در گلزار شهدای این شهر بر سر مزار مطهر شهدا حاضر و با قرائت فاتحه به مقام والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ادای احترام کرد. محمدشیخ حسینی به همراه مدیران ارشد بانک توسعه تعاون ضمن زیارت مزار و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را زنده نگه داشته و با آرمان‌های شهداء تجدید میثاق کردند. شیخ حسینی همچنین بر سر مزار شهدای گمنام بوشهر و سردار بشکوه نیز حاضر و یاد و خاطره رشادت‌های آن شهیدوالامقام را نیز گرامی داشتند.
گفتنی است سردار شهید مجید بشکوه در اکثر عملیات‌ها از جمله فتح المبین، شوش، بدر و رمضان به عنوان فرمانده‌ی گردان شرکت داشت و بالاخره پس از هفت سال حضور مداوم و بی وقفه در جبهه‌ها و شرکت در تمامی عملیات‌ها که توسط رزمندگان اسلام انجام می‌شد، در تاریخ چهارم دی ماهه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ به فیض عظیم شهادت نایل آمد و به آرزویش رسید

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: