در گفتگو با مدیر زنجیره تامین شرکت ماشین سنگین آریا عنوان شد
کد خبر: ۴۰۸۷۲۷
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
مصاحبه اختصاصی آیدین ناظمی مدیر زنجیره تامین شرکت ماشین سنگین آریا در پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت

ارائه خدمات پشتیبانی راهبرد اصلی شرکت ماشین سنگین آریا است (+فیلم)

ناظمی گفت: مجموعه آریا از سال ۲۰۰۵ که تاسیس شد به عنوان نماینده رسمی کاترپیلار در ایران شروع به فعالیت کرد. در واقع رسالت اصلی ما پشتیبانی از این برند که نقش مهمی در صنایع مختلف در کشور ما دارد خدمات رسانی به تجهیزات موجود کاترپیلار در کشور است. ما از طریق دو مرکز سرویس که یکی در استان البرز و دیگری در اهواز مشغول ارائه خدمات هستیم. همانطور که می‌دانید ماشین‌های کاترپیلار سابقه زیادی در ایران دارند و به همین علت این ماشین‌ها نیاز به خدمات به صورت سالیانه و مرتب خواهند داشت.

 

 

وی افزود: حوزه فعالیتی ما در دو بخش است؛ اول بخش معدن و نفت و گاز. بخش معدن با توجه به ماشین آلات معدنی کاترپیلار که مشغول فعالیت در معادن مختلف کشور هستند در حال ارائه خدمات هستیم و تیم‌های فنی مستقر در معدن داریم. در بخش نفت و گاز با توجه به اینکه اکثر قریب به اتفاق دکل‌های کشور از مولدهای کاترپیلار استفاده می‌کنند در بخش نفت و گاز نیز همکاری بسیار نزدیکی داریم و توانستیم از طریق افتتاح مرکز سرویس خود در شهر اهواز از فاصله نزدیک خدمات رسانی کنیم.

 

بیشتر بخوانید: نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت 5 ساله شد (+فیلم)

 

ما در دفتر مرکزی خود واقع در شهر تهران حدوداً ۴۰ نفر نیروی پشتیبانی داریم و مجموعاً در مراکز سرویس خود تقریباً ۱۵۰ نفر نیروی مستقیم داریم که شامل تکنسین‌ها، نیروی پشتیبانی، نیروی فروش و بخش تعمیر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: