کد خبر: ۴۰۸۷۹۱
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
احمدی، بر ضرورت افزایش سودآوری به منظور ارتقاء ارزش دارایی‌ها و استفاده بهینه از فرصت‌های اقتصادی تأکید کرد.

اولویت‌ها و اهم برنامه‌های مدیرعامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شد

محسن احمدی، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان امروز در جمع مدیران عامل هلدینگ‌های پنج‌گانه و معاونان و مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان، توجه به اقتصاد دانش‌بنیان و دیجیتال، مولدسازی دارایی‌ها، اتمام طرح‌های نیمه تمام، اجرای دقیق موازین حاکمیت شرکتی، تخصص‌گرایی و افزایش سلامت و انضباط مالی و سازمانی را در کنار توجه به منزلت و معیشت فرهنگیان از مهم‌ترین برنامه‌های راهبردی دوره جدید مدیریت صندوق ذخیره فرهنگیان عنوان کرد.

مدیرعامل صندوق ذخیره با اشاره به ماموریت‌های کلان صندوق، به ضرورت افزایش سودآوری به منظور ارتقاء ارزش دارایی‌ها و استفاده بهینه از فرصت‌های اقتصادی تأکید کرد و اظهار کرد: در همه شرکت‌ها باید ضمن سودآوری پایدار و ارزشمند، در مسیر خلق منابع پایدار و اطمینان‌بخش حرکت کنیم.

وی گفت: افزایش سلامت کاری و هم‌افزایی بین‌بخشی به منظور توسعه نظام حاکمیت شرکتی مورد تاکید است.

احمدی، ادغام یا انحلال برخی شرکت‌های زیان‌ده یا توسعه و تکمیل برخی طرح‌ها را در راستای هم‌افزایی بین‌بنگاهی دانسته و بر ضرورت ساماندهی امور از محل منابع درون‌زا تأکید کرد.

وی یادآور شد: کسانی که با سلامت، پاکدستی و مسئولیت‌پذیری مأموریت‌های اصلی محوله را به انجام می‌رسانند مشکلی برای ادامه فعالیت در صندوق نخواهند داشت، اما انتصاب‌های سفارشی و غیرتخصصی پذیرفته نیست و مدیران شایسته، متخصص و باانگیزه جایگزین خواهند شد.

احمدی صندوق ذخیره فرهنگیان را صندوقی بین‌نسلی و متعلق به آحاد جامعه فرهنگیان کشور دانست که باید برای نسل‌های بعدی به خوبی محافظت شود، باید بستر‌های مناسب برای پرورش مدیران جوان و کارآمد با اولویت جذب فرزندان نخبه و تحصیل‌کرده متخصص از میان خانواده معلمان در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین با تأکید بر اصل شفافیت و ضرورت نظارت و مبارزه همه‌جانبه با فساد گفت: در ادوار گذشته هر زمان و هرجا که ابهام، عدم شفافیت و تاریکی بر روند فعالیت‌های این موسسه سایه افکنده بود، آسیب‌های جبران‌ناپذیری بر پیکره این صندوق وارد ساخته و نهایتاً علاوه بر خسارات مالی، وجهه و اعتبار صندوق را نیز خدشه‌دار کرده است، از این رو مسئولیت داریم با افزایش شفافیت و سلامت در جهت احیای برند این موسسه تلاش مضاعف کنیم.

محسن احمدی در پایان سخنان خود بار دیگر بر ضرورت توجه جدی به منزلت و معیشت صاحبان این صندوق تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: اقدامات خوبی برای بهبود خدمت‌رسانی به فرهنگیان عضو صورت گرفته که در این خصوص قدردانی از تلاش‌های گذشتگان قدردانی می‌کنیم، اما لازم است روند خدمت‌گزاری و خدمات دهی شتاب بیشتری گرفته و تلاش همه‌جانبه‌ای برای انجام اقدامات شایسته‌تر صورت پذیرد.

منبع: روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: