April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۸۲۶
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
بر اساس برنامه وزارت ارتباطات تا پایان دولت باید ۲۰ میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرند.

میزان پوشش فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها به ۶ میلیون خانوار رسید

با افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در سه شهر میبد، بافق و حمیدیا در استان یزد، میزان پوشش از ۶ میلیون خانوار در سراسر کشور فراتر رفت.

همزمان با سفر وزیر ارتباطات به استان یزد و افتتاح صددرصدی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها در سه شهر بافق، میبد و حمیدیا در این استان، میزان پوشش فیبر نوری در سراسر کشور از ۶ میلیون خانوار فراتر رفت.

ایجاد ۶ میلیون پوشش در پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها در حالی است که هم اکنون این پروژه در بیش از ۲۰۰ شهر در تمام استان‌های کشور در دست اجراست و وزیر ارتباطات نیز در سکوی بومی ویراستی اعلام کرده بود که تا پایان دهه فجر، رسیدن به شش میلیون خانوار و کسب و کار تحت پوشش را جشن خواهیم گرفت.

در پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌های شهر‌های میبد، بافق و حمیدیا به ترتیب ۴۸، ۱۳ و ۳۵ کیلومتر عملیات اجرایی صورت گرفته و بیش از ۵۳ هزار خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته اند.

ابتدای دی نیز با حضور رئیس جمهوری، پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌های استان گلستان افتتاح شد تا تمام ۳۷ شهر این استان به عنوان نخستین استان کشور به صورت کامل تحت پوشش فیبرنوری قرار گیرند.

بر اساس برنامه وزارت ارتباطات، تا پایان دولت باید ۲۰ میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبرنوری قرار گیرند که در پایان برنامه هفتم این ۲۰ میلیون پوشش باید به ۲۰ میلیون اتصال برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: