April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۸۴۷
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار میلیاردی متواری با بیش از ۳۰ پرونده کلاهبرداری در داخل کمد دیواری خبر داد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کمد دیواری

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان شهر "زیرآب " شهرستان سوادکوه و ارائه شکایت مبنی بر اینکه فردی به بهانه ساخت و ساز ساختمان از وی بیش از ۱۰ میلیارد ریال دریافت کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ با هماهنگی قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را که بیش از ۱۴ سال از شهرستان ورامین متواری بوده سرانجام در مخفیگاهش در داخل کمد دیواری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم که یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه دار و دارای ۳۰ پرونده قضائی بوده در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی خود و ۳۰ پرونده کلاهبرداری در استان‌ها دیگر اعتراف کرد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: شهروندان مراقب باشند در صورتی که از آنان به بهانه ساخت و ساز کلاهبرداری شده برای طرح شکایت به پلیس شهرستان سوادکوه مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: