April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۱۰۸
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یک سوم تعرفه برای کادر بهداشت و درمان و بقیه مربوط به تجهیزات پزشکی و هتلینگ است.

تعرفه خدمات بهداشتی و درمانی شامل چه مواردی می‌شود؟

سعید کریمی٬ معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تعرفه پزشکی که هر سال توسط شورای عالی بیمه مصوب و سپس به هیئت دولت جهت تایید ارسال می‌شود؛ تعرفه خدمات بهداشتی و درمانی است که به اشتباه تعرفه خدمات پزشکی نامگذاری شده است.

او بیان کرد: تعرفه‌های مصوب شده در شورای عالی بیمه به معنای افزایش صرف دستمزد پزشک نیست؛ بلکه یک سوم از مبلغ تعرفه دستمزد کادر درمان بوده و افزایش ۴۶ درصدی تعرفه تنها مربوط به پزشک نخواهد بود.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: یک سوم تعرفه خدمات بهداشتی و درمانی مربوط به کادر درمان از جمله پزشکان است و دو سوم بقیه شامل دارو، ملزومات پزشکی، هتلینگ، تجهیزات پزشکی و سایر هزینه‌ها است.

کریمی ادامه داد: اگر تعرفه‌های مصوب تغییری پیدا نکند و یا کم شود، خدمت رسانی در بیمارستان‌ها مانند ملزومات پزشکی، هتلینگ و سایر موارد ارائه خدمت دچار مشکلاتی جدی خواهند شد.

معاون درمان وزارت بهداشت اضافه کرد: شورای عالی بیمه تعرفه خدمات پزشکی را برای سال آینده، با افزایش ۴۶ درصد مصوب کرده است که این مبلغ پس از تایید در سازمان برنامه و بودجه باید در هیئت دولت به تصویب برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: