April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۱۲۸
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
0
مصاحبه اختصاصی مهدی کاظمیان سخنگو، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد انزلی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته.  

دست پر منطقه آزاد انزلی برای معرفی فرهنگ گیلان‌زمین (+فیلم)

کاظمیان در شروع مصاحبه با اشاره به ماموریت مناطق آزاد در این نمایشگاه گفت: یکی از ماموریت‌ها و کارکردهای مناطق آزاد به ویژه منطقه آزاد انزلی بحث گردشگری است و منطقه آزاد انزلی به عنوان قطب گردشگری شمال کشور شناخته می‌شود. منطقه آزاد انزلی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در قالب یک غرفه با معماری سنتی گیلان با فضایی به وسعت ۱۵۰ متر مربع در سالن شماره ۴۱ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

وی افزود: این نمایشگاه از بیست و سوم لغایت بیست و ششم بهمن ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران برقرار خواهد بود و مجموعه منطقه آزاد انزلی با ظرفیت‌های گردشگری، هنرمندان صنایع دستی و جذابیت‌های تفریحی ساحلی و دریایی خود در این نمایشگاه حضور فعالی دارد. منطقه آزاد انزلی در این نمایشگاه حدود ۳۰ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری عرضه کرده است که متقاضیان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری می‌توانند این بسته‌ها را انتخاب کنند.

 

 

مدیرکل روابط عمومی منطقه آزاد انزلی درباره ماموریت ویژه این منطقه آزاد گفت: معرفی آداب، سنن، غذا و هنر گیلان زمین یکی از ماموریت‌های ویژه ما در غرفه منطقه آزاد انزلی است تا بتوانیم فرهنگ غنی و والای گیلان‌زمین را به همه ایرانیان نشان دهیم. من دوباره دعوت می‌کنم از همه بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری که از غرفه منطقه آزاد انزلی در طبقه دوم سالن ۴۱ بازدید داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید:

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته افتتاح شد (+فیلم)

 

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در فضایی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و در ۲۰ سالن از ۲۳ الی ۲۶ بهمن با حضور 12 کشور خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: