کد خبر: ۴۰۹۱۵۹
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه درباره انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ توضیحاتی داد.

تبلیغات نادرست در انتخابات پیگرد قانونی خواهد داشت

اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه درباره شرایط و خود انتخابات ۱۴۰۲ اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفند یک روز سرنوشت ساز برای جمهوری اسلامی است. از این منظر که ما دو انتخابات با هم اعم از انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را داریم. مجلس شورای اسلامی در حقیقت شرایط آینده کشور را از طریق قوانین و برنامه‌هایی که دارد اجرایی می‌کند که مردم بتوانند از حقشان استفاده کنند.

او در ادامه گفت: خبرگان رهبری نیز با توجه به این که برای یک دوره ۸ ساله انتخاب می‌شوند٬ فقط در انتخابات رهبری نظام نقش دارند و بسیار مهم است.

تمهیدات ضروری در راستای انتخابات سال ۱۴۰۲

جهانگیر بیان کرد: تمهیداتی که ما به عنوان دستگاه قضایی در نظر گرفته ایم از مدت‌ها قبل به دنبال یک انتخابات پرشور و بی طرفانه بوده ایم تا با مشارکت حداکثری فراهم شده تلاش کنیم با ستاد‌هایی که در شهرستان‌ها و استان‌ها و مراکز راه اندازی شده اند از این طریق به نوعی فضایی که دشمن می‌خواست ایجاد و با سیاه نمایی مردم را از شرکت در انتخابات ناامید کند را شناسایی کنیم. با هشدار به موقع جلوی تبلیغات سوء برای مردم را می‌گیریم تا بر آن‌ها تاثیر نداشته باشند. اگر افرادی هم به خوبی عمل نکنند حتما با آن‌ها برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: