April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۱۷۲
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
مناطق آزاد با تدارک بسته‌های سرمایه‌گذاری به ارزش 1 میلیارد دلار در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته حاضر شدند.

اختلاف خانوادگی دلیل قتل مسئول بسیج هنرمندان شاهین‌شهر

محمدفرزاد میرزایی مدیرکل گردشگری شورای عالی مناطق آزاد در گفتگو با خبرنگار پول نیوز گفت: در این نمایشگاه شورای عالی مناطق آزاد با 8 منطقه آزاد شرکت داشته و این شورای با شرکت در این نمایشگاه ضمن هویت بخشی به گردشگری به معرفی پتانسیل‌های سرمایه‌‌گذاری در مناطق آزاد نیز پرداخته است.

 

 وی افزود: مناطق آزاد در نمایشگاه گردشگری با تدارک بسته‌های سرمایه‌گذاری به ارزش 1 میلیارد دلار در این نمایشگاه حاضر شده‌اند. در دولت سیزدهم در حوزه گردشگری تاکید بیشتر بر این موضوع شد تا ریل گردشگری بر هویت محوری قرار بگیرد و مصداق کامل اقتصاد مقاومتی را در معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری خود قلمداد کرد.

 

 

میرزایی همچنین درباره هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته گفت: به نظر من هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران می‌تواند عرصه خوبی برای کنشگران حوزه گردشگری باشد تا بتوانند با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری مناطق آزاد آشنا شوند.

 

گفتنی است؛ نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، یکی از مهمترین رویدادهای صنعت گردشگری و صنایع وابسته در جهان است که هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی و تبلیغ مقاصد گردشگری، فرهنگ و صنایع دستی محلی است و به عنوان یک پل ارتباطی بین صنعت گردشگری و صنایع وابسته به شمار می‌رود.

 

بیشتر بخوانید: تدارک 100 بسته سرمایه‌گذاری برای علاقه‌مندان به حضور در منطقه آزاد چابهار(+فیلم)

 

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته؛ از 23 تا 26 بهمن ماه، میزبان علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران حوزه گردشگری بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: