April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۱۹۸
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طی روزهای 19 تا 22 بهمن ماه امسال حدود 170 هزار گردشگر به جزیره قشم سفر کردند.

قشم مقصدی جذاب برای گردشگران / ورود نزدیک به 170 هزار گردشگر طی 3 روز به جزیره

رستم گورانی با اعلام این خبر بیان داشت: جزیره قشم به نظر برخورداری از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، تجاری و تفریحی یکی از مقاصد جذاب گردشگری در کشور است و مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد.

گورانی ادامه داد: از همین روی در تعطیلات بهمن ماه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بیش ۱۲۴ هزار گردشگر از طریق بنادر لافت و پهل و سفر خودرویی دریایی به جزیره وارد شدند.

به گفته وی همچنین بیش از ۳۸ هزار گردشگر نیز از طریق اسکله مسافری شهید ذاکری به قشم سفر کردند و بیش از ۶ هزار گردشگر نیز از طریق فرودگاه به جزیره وارد شدند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با توجه به آب و هوای مناسب و بهاری جزیره پیش بینی می‌کنیم موج افزایشی ورود گردشگران به جزیره تا نوروز ادامه داشته باشد.

گورانی تاکید کرد: در همین راستا ارزیابی مستمر هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و شایر تاسیسات گردشگری به منظور ارایه خدمات بهتر به گردشگران صورت می‌پذیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: