کد خبر: ۴۰۹۳۴۰
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
0

ویلا شمال

اگر صحبت از طبیعت و طبیعت‌گردی در میان باشد، باید است که راهی شمال کشور شویم. خطه‌ای سرسبز که طبیعت آن همیشه با آغوشی باز از مهمانانش استقبال می‌کند و حسابی تلاش می‌کند تا گردشگران را با جذابیت‌های شگفت‌انگیزش، حیرت‌زده کند؛ البته که سهم گردشگران از آرامش طبیعت شمال نیز همیشه محفوظ است، پس با خیال راحت هم می‌توان در شمال استراحت کرد، هم به ماجراجویی و تفریح پرداخت. در مجموع اگر دلتان می‌خواهد یک تفریح کامل و خاطره‌انگیز را تجربه کنید، همین حالا برای اجاره ویلا شمال اقدام کنید و به خودتان یک اقامتگاه شمالی دنج با ویویی رو به طبیعتی سبز و پرطراوت را وعده بدهید.

جواهرده در شهر رامسر انتخابی عالی برای طبیعت‌گردی است، روستایی که بیشتر شبیه به یک تابلو نقاشی رویایی می‌ماند، که می‌توانید از قاب آن فراتر بروید و برای تجربه‌ لحظات ناب و خاطره‌انگیز در دل آن قدم بگذارید. چشم‌اندازهای طبیعی و هوای دلپذیر و البته که امکانات رفاهی و تفریحی بسیار باکیفیت جواهرده، این روستا را به منطقه‌ای بی‌بدیل برای سفر و گردشگری تبدیل کرده‌اند و به قدری همه چیز در این روستا خوب است، که نام و آوازه آن حتی به گوش جهانیان نیز رسیده است.

بازدید از موزه‌ای زنده از تاریخ و فرهنگ در تهران

موزه‌ها جزو بهترین جاهای دیدنی و تفریحی در همه شهرها هستند؛ اما در تهران تجربه موزه‌گردی می‌تواند خاص‌تر و متفاوت‌تر از هر کجای دیگر رقم بخورد، چرا که موزه‌های آن دریچه‌ای رو به تاریخ و فرهنگ کهن این سرزمین هستند و راوی‌های زنده‌ای برای روایت قصه‌های تاریخی به حساب می‌آیند. بنابراین در سفر به تهران در هر منطقه‌ای که بخواهید می‌توانید با اجاره سوئیت تهران یا اجاره روزانه خانه در تهران اقامت داشته باشید و از فرصت سفر به دل تاریخ در این شهر پر جاذبه غافل نشوید.

از بین باغ موزه‌های تهران، پیشنهاد ما بازدید از کاخ گلستان است، کاخی که نام آن در فهرست میراث جهانی یونسکو به چشم می‌خورد و موزه‌ای زنده از تاریخ و فرهنگ ایران است. معماری کاخ بسیار بی‌نظیر و منحصر به فرد است و در اولین قدم باید دست به کار شوید و از تزئینات زیبا و شکوه معماری آن حتما عکاسی کنید.

آنچه که باعث شده است تا کاخ گلستان سندی زنده از تاریخ ایران باشد، وقوع رخدادهای تاریخی مهم در محل امروزی این کاخ و درست زیر سقف آن بوده است. بنابراین باید به بافت قدیمی شهر تهران بروید تا شما نیز شاهد عظمت این بنای تاریخی و ارزشمندی‌های آن باشید.

ساحلی شنی و زیبا با امکانات تفریحی متنوع در محمودآباد

اجاره ویلا محمودآباد

در کرانه دریای مازندران، مقصد و شهری بکر و بی‌نظیر با نام محمودآباد را داریم، که پارک‌های ساحلی آن در بین گردشگران بسیار پرطرفدار هستند. بنابراین اگر به طبیعت‌گردی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید بهترین امکانات تفریحی و رفاهی در اختیار شما باشد، اجاره ویلا محمودآباد شما را به خواسته‌تان می‌رساند.

محمودآباد در جنگل‌های انبوه، تالاب‌های زیبا و مناسب برای پرنده‌نگری و ساحل‌های شنی خود معنا می‌شود. این شهر گردشگری زیبا از غرب به شهرستان نور می‌رسد و از شرق با فریدون‌کنار و بابلسر همسایه است، این همجواری در جنوب با آمل اتفاق افتاده است، که در مجموع نشان می‌دهد که محمودآباد مازندران دارای یک موقعیت جغرافیایی عالی است.

یکی از ساحل‌ها بکر شهر محمودآباد ساحل سرخرود است؛ ساحل شنی سرخرود علاوه بر جذابیت‌ها و چشم‌اندازهای بی‌نظیرش، در اطراف خود چندین منطقه جنگلی و روستای سرسبز دارد، که طبیعت‌گردی در این منطقه را برای گردشگران غنی‌تر می‌کنند.

دسترسی به ساحل سرخرود از سمت شرقی دهکده ساحلی چاکسر امکان‌پذیر است؛ فاصله این جاذبه پرطرفدار تا پایتخت 220 کیلومتر است و از طریق دو جاده هراز یا فیروزکوه می‌توانید به محمودآباد و ساحل سرخرود آن سفر کنید.

سفر به دریاچه‌ای زیبا با امکانات قایقرانی و ماهیگیری

اجاره ویلا کلاردشت

اگر دوست دارید در شمال کشور تجربه‌ بی‌نظیری از قایقرانی و ماهیگیری داشته باشید، سفر به شهر نوشهر و بازدید از دریاچه فراخین آن را پیشنهاد می‌کنیم. سفری مهیج و خاطره‌انگیز که شما را با طبیعتی بکر در ترکیبی از ساحل و دریا تا جنگل‌های انبوه و آبشارهای بلند و غیره و غیره روبرو می‌کند. این تجربه برای شما با اجاره ویلا نوشهر و داشتن اقامتی چند روزه در این شهر ممکن می‌شود.

دریاچه فراخین، به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری برجسته در استان مازندران و شهر نوشهر، در نزدیکی دو روستای ویسر و چلندر واقع شده است. این دریاچه با ویژگی‌های خاص خود و موقعیتی زیبا در آغوش درختان سربه‌فلک‌کشیده، به یک مقصد بکر و دست‌نخورده برای گردشگران تبدیل شده است. در واقع مسافت ۳۱ کیلومتری از شهر نوشهر و ۱۸۸ کیلومتری از مرکز تهران، این مکان را به یک گزینه دلپذیر برای سفرهای روزانه یا چند روزه تبدیل کرده است.

برای دسترسی به دریاچه فراخین، ابتدا باید به سمت جاده چالوس بروید. سپس پس از عبور از شهر مرزن‌آباد، وارد جاده کندلوس شوید و پس از طی کردن ۱۳ کیلومتر، به جاده فرعی روستای ویسر بروید. با طی ۱۵ کیلومتر از این مسیر زیبا و سرسبز به بعد، دسترسی به دریاچه فراخین ممکن می‌شود.

دریاچه فراخین با ارتفاع ۷۹۰ متری از سطح دریا در قلب یک جنگل سرسبز واقع شده است که آرامش و زیبایی خاص خود را دارد. این دریاچه با طول و عرض معقولی، حدود نیم هکتار مساحت دارد و آب‌ آن از چشمه فراخین و بارندگی‌های فصلی تامین می‌شود.

با عبور از یک مسیر پر پیچ و خم در نهایت به دریاچه فراخین می‌رسید؛ مسیری که در آن درختان خزه گرفته مقابل چشمان شما خواهند بود و شما را تا تالابی زیبا به رنگ آبی تیره هدایت می‌کنند. از بهترین تفریحات دریاچه فراخین قایقرانی و ماهی‌گیری هستند. به این تفریحات آفرود سواری در جاده‌های جنگلی این منطقه، عکاسی، دوچرخه سواری، تماشای جنگل‌های هیرکانی از دریچه نگاه فراخین و پیاده‌روی در اطراف دریاچه را که اضافه کنیم همه چیز برای تجربه یک طبیعت‌گردی فراموش‌نشدنی در اینجا فراهم خواهد بود.

سفر به دریاچه‌ای زیبا و آرام در دل جنگل با اجاره ویلا کلاردشت

سفر به دریاچه ولشت، یک تجربه بی‌نظیر از طبیعت زیبا و آرام در دل جنگل با اجاره ویلا کلاردشت است. این دریاچه آب شیرین در استان مازندران قرار دارد و برای دسترسی به آن باید به سمت جنوب غرب شهر چالوس و شمال شرق منطقه ییلاقی کلاردشت بروید. ولشت دریاچه‌ای کوهستانی با مناظری بی بدیل و حیرت‌انگیز است، که هر ساله به تعداد طرفداران آن افزوده می‌شود.

لیست 10 دریاچه آب شیرین کشور، دریاچه ولشت را نیز شامل می‌شود؛ این دریاچه یک محیط زیست بسیار مناسب برای آبزیان و پرندگان است و ارتفاع 925 متری آن از سطح دریا موجب شده است تا فضایی دلپذیر و پرطراوت داشته باشد.

بدون شک این فضای پاک و بدون آلایش، می‌تواند مقصدی عالی برای طبیعت‌گردی در فصل‌های بهار و تابستان باشد. در این منطقه می‌توانید به تماشای زیبایی‌های طبیعت کوهستانی ولشت بنشینید، دوچرخه سواری کنید، و پیاده‌روی، قایق‌سواری، ماهیگیری و شنا را تجربه کنید و لذت ببرید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: