April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۳۴۲
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
0
مناطق آزاد اروند در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور پیدا کرد.

حضور مناطق آزاد اروند در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری (+فیلم)

امیر هوشنگ بابا مرادی مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به حضور فعال بخش خصوصی در این نمایشگاه، گفت: در مدت زمان برگزاری نمایشگاه سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت‌های خصوصی طی مذاکرات بسیار با فعالان این صنعت، بیش از ۲۰ تفاهم نامه امضا نموده که در آینده نزدیک به قرارداد تبدیل خواهد شد.

 

 

 وی افزود: تبادل گردشگر، آموزش برای جامعه هدف صنعت گردشگری، برگزاری هفته‌های فرهنگی دوجانبه، برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شهرها و استان های دیگر، ایجاد زمینه صادرات محصولات صنایع دستی از مهم ترین دستاوردهای این نمایشگاه بود.

 

بیشتر بخوانید:

مقاومت تیرآهن‌های جدید در برابر زلزله 12 ریشتری (+فیلم)

مرادی مذاکره با موسسات مهم گردشگری را یک اقدام مثبت در این نمایشگاه دانست و تصریح کرد: در این راستا می‌توان به کانون گردشگری ایران، گردشگری استان فارس، کانون اتومبیل‌رانی و موسسه خدمات مسافرتی زیارتی ثامن الائمه و… اشاره کرد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: