کد خبر: ۴۰۹۳۸۴
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
سخنگوی شورای ائتلاف گفت: هرگونه مصداقی به‌غیر از سرلیست شورای ائتلاف کذب است و هنوز حضور هیچ‌کس در لیست قطعی نشده است.

فعلا به‌غیر از قالیباف نام هیچ‌کس دیگر در لیست شورای ائتلاف نیست/ جمع‌بندی مذاکرات با جریان‌های انقلابی تا پایان هفته

امیرابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی درباره وضعیت لیست انتخاباتی شورای ائتلاف گفت: پس از برگزاری همایش ۱۴۰۰ نفری شورای ائتلاف و بعد از اینکه مصاحبه‌های کمیسیون‌های تخصصی انجام شد ۲۰ درصد از بالاترین نمرات به شورای انتخاب آمدند.

وی ادامه داد: سه روز پشت سر هم کار شورای انتخاب شورای ائتلاف با ۲۰ درصد بالای نمرات کانون‌های تخصصی بود و شورای انتخاب باید جمع‌بندی خود را انجام دهد. ما از حدود ۲۲۰ نفری که به شورای انتخاب آمده بودند به ۹۰ نفر خواهیم رسید و پس از آن وارد مرحله بعد می‌شویم.

سخنگوی شورای ائتلاف درباره انتشار برخی اسم‌ها در لیست نهایی این شورا بیان کرد: هرگونه مصداقی به‌غیر از سرلیست کذب است و هنوز هیچ‌کس به جز سرلیست شورای ائتلاف که قطعی شده هیچ فرد دیگری در لیست اسمش به قطعیت نرسیده است و مواردی که مطرح شده‌اند، شایعه است.

رسولی درباره اِن‌قُلت برخی جریان‌های اصولگرا به سرلیستی قالیباف اظهار کرد: شورای ائتلاف براساس مبانی و اصول خود حرکت می‌کند. دوستان ممکن است نظراتی داشته باشند و ما براساس نظرات اجماعی ارکان و اعضای شورای ائتلاف تصمیم می‌گیریم و درباره سرلیستی آقای قالیباف اجماع وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر جریان‌ها و افرادی نظراتی دارند بیرون از شورای ائتلاف هستند و ممکن است نظراتی بدهند، اما ما در موضوعی که به قطعیت رسیدیم نسبت به آن پافشاری می‌کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف درباره مذاکره با جبهه پایداری تصریح کرد: کماکان مذاکراتمان با گروه‌های جریان انقلابی ادامه دارد و به هر صورت تا اواخر هفته جمع‌بندی می‌شود لذا الان هیچ چیزی را به صورت قطعی نمی‌توانم اعلام کنم.

رسولی گفت: اعلام لیست‌ها هنوز دیر نشده، چون تا زمان تبلیغات مهلت وجود دارد و به همین دلیل عجله‌ای نداریم و می‌خواهیم کار را با تامل و تدبیر انجام دهیم لذا کار در زمان خود انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: تبلیغات به صورت تلفیقی انجام خواهد شد، چون امروز نمی‌توان از فضای مجازی عبور کرد و مقتضیات فضای مجازی این است که باید از آن استفاده کرد، اما به این معنی نیست که ما از موقعیت‌ها و امکانات دیگر استفاده نکنیم لذا از همه پتانسیل‌های تبلیغاتی استفاده خواهیم کرد تا سی نفر لیست شورای ائتلاف را معرفی کنیم و رزومه و کارنامه آن‌ها را برای مردم شفاف کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف بیان کرد: پس از مصاحبه‌هایی که انجام شد به یک لیست ۹۰ نفری خواهیم رسید البته این پالایش از ۱۴۰۰ نفر شروع شد و ظرف ۲۴ ساعت آینده می‌توانیم به یک لیست ۹۰ نفری برای شورای ائتلاف برسیم.

رسولی گفت: مرحله به مرحله لیست تهران را دنبال می‌کنیم و این ۹۰ نفر ربطی به شهرستان‌ها ندارند.

سخنگوی شورای ائتلاف تصریح کرد: ۱۴۰۰ نفر در سایت ما برای حضور در لیست تهران ثبت‌نام کرده بودند و با مصاحبه‌هایی که کارگروه‌های تخصصی انجام دادند به حدود ۲۲۰ نفر رسیدیم و از این تعداد ظرف ۲۴ ساعت آینده مصاحبه‌ها جمع‌بندی می‌شود و بالاترین نمره‌های این ۹۰ نفر یعنی سه برابر ظرفیت لیست را خواهیم داشت که بتوانیم از آن ظرفیت سه برابری استفاده کنیم تا به لیست نهایی ۳۰ نفره برسیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: