کد خبر: ۴۰۹۵۲۴
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
0
بیمه زندگی و مستمری جامع آرامش پارسیان، ضمن ارایه مجموعه کاملی از پوشش های بیمه ای مختلف، اندوخته ای است که به صورت یکجا یا در قالب انواع بیمه های مستمری به شما یا ذینفعانی که تعیین نموده اید، قابل پرداخت خواهد بود.

بیمه نامه زندگی و مستمری جامع آرامش پارسیان

بیمه زندگی یا عمر نوع خاصی از بیمه‌ها است که اکثر افراد تصور می‌کنند تنها به پوشش بیماری‌ها و یا مرگ مربوط می‌شود. اما لازم است بدانیم عملکرد بیمه های زندگی گسترده‌تر بوده و زوایای بیشتری از زندگی شخص بیمه‌شونده را در برمی‌گیرد.

 

بیمه‌های زندگی کارکردهای متفاوتی دارند که شامل ارایه پوشش های بیمه ای، امکان سرمایه گذاری و دریافت منافع در قالب مستمری می باشد.

 

بیمه زندگی و مستمری جامع آرامش، خود شامل دو گونه بیمه‌های عمر است که منافع آن یکی در صورت حیات بیمه‌شده و دیگری در صورت فوت بیمه‌شده ‌پرداخت می شود. ضمن آنکه این منافع در پایان قرارداد به دو صورت یکجا یا مستمری به بیمه شده یا ذینفعی که در بیمه نامه مشخص شد‌ه پرداخت می‌گردد.

 

علاوه‌بر وجود پوشش های بیمه ای برای بیمه‌شونده، بیمه زندگی یک عملکرد مهم دیگر را نیز شامل می‌شود و آن هم موضوع سرمایه‌گذاری است. این بیمه‌نامه نوعی سرمایه گذاری برای بیمه‌گزار محسوب‌شده و در صورت حیات به بیمه شده و در صورت فوت به ذینفع بیمه نامه پرداخت می‌شود.

 

بیمه زندگی و مستمری جامع آرامش پارسیان یکی از بهترین انواع بیمه های زندگی است که در ادامه به آن می پردازیم و می تواند در زندگی روزمره افراد و ایجاد آینده بهتر برای آنها موثر باشد.

 

بیمه زندگی و مستمری جامع آرامش پارسیان

بیمه زندگی و مستمری جامع آرامش پارسیان، ضمن ارایه مجموعه کاملی از پوشش های بیمه ای از قبیل تامین سرمایه در صورت بروز بیش از 30 نوع بیماری مختلف، کاهش اثرات مالی آسیب های ناشی از وقوع حوادث، تامین منافع در صورت از کار افتادگی دائم و کامل و کاهش درآمد ناشی از آن و جبران اثرات مالی فوت سرپرست خانواده، امکان سرمایه گذاری بخشی از مبالغ پرداختی را فراهم نموده است. همچنین با سهیم نمودن شما در بازدهی مجموع معاملات بیمه های زندگی، اندوخته مطمئنی را ایجاد می نماید که به صورت یکجا یا در قالب انواع بیمه های مستمری به شما (بیمه گزار) یا ذینفعانی که تعیین نموده اید، قابل پرداخت خواهد بود.

 

پوشش فوت به هرعلت

درصورت فوت بیمه شده به هر علت در طول مدت قرارداد، سرمایه فوت آن سال ، طبق قرارداد در وجه استفاده کنندگان یا وراث قانونی بیمه شده پرداخت می گردد، این میزان متناسب با انتخاب بیمه گزار و حداکثر معادل 20.000.000.000 ریال می باشد.

 

پوشش امراض خاص

در اين پوشش تکميلي که از بدو تولد قابل ارایه است، شرکت بیمه پارسیان متعهد مي‌شود درصورتي‌که بيمه‌شده، به يکي از انواع بيماري‌هاي سخت تحت پوشش (بیش از 30 بیماری مختلف) مبتلا گردد، معادل سرمایه فوت بیمه­ نامه تا سقف 1.5 میلیارد ریال را متناسب با میزان پوشش مورد تعهد در قرارداد، به ایشان پرداخت نماید. این پوشش به دو صورت زیر قابل ارایه می باشد:

 

*گروه بیماریهای اصلی: شامل سرطان و تومورهای بدخیم، تومورهای خوش خیم مغزی و نخاعی، سکته قلبی، بای پس عروق کرونر، جراحی دریچه قلب، سکته مغزی، پیوند اعضای اصلی شامل قلب، کلیه­ ها، ریه­ ها، کبد و پیوند مغزواستخوان.

 

*گروه بیماریهای اصلی و تکمیلی: شامل سرطان و تومورهای بدخیم، تومورهای خوش خیم مغزی و نخاعی، سکته قلبی، بای پس عروق کرونر، آنژیوپلاستی قلب، جراحی دریچه قلب، جراحی آئورت، سکته مغزی، کاهش بینایی عمیق، آلزایمر، وضعیت پایدار نباتی، کما، ناشنوایی ناشی از بیماری، عدم توانی تکلم ناشی از بیماری، فلج اندام ها ناشی از بیماری، MS ، آسیب تروماتیک مغزی، بیماری عصبی-حرکتی، پارکینسون ایدیوپاتیک، بیماری نورون حرکتی، پیوند اعضای بدن شامل قلب، کلیه ­ها، ریه ­ها، کبد و پیوند مغزواستخوان، پانکراس، روده کوچک، ترمیم صورت، پیوند دست از بازو و پا از زانو، مراحل انتهایی بیماری کلیوی" ESRD" ، بیماری وخیم کبدی، بیماری مزمن ریوی، سوختگی شدید درجه 3، دیستروفی عضلانی، پانکراتیت مزمن، آرتریت روماتوئید وخیم.

 

پوشش های مبتنی بر وقوع حادثه برای بیمه شده

- دریافت سرمايــــــــــه فوت در اثر حادثه

در صورتی که بيمه‌شده در طول قرارداد به علت حادثه فوت شود، سرمايه حادثه تعیین شده در همان سال ، علاوه بر سرمایه فوت به هرعلت و اندوخته بيمه نامه، به استفاده کنندگان يا وراث قانوني بيمه‌شده پرداخت خواهد شد. میزان سرمایه پوشش فوت در اثرحادثه حداکثر تا 5برابرسرمایه فوت به هرعلت تا سقف10 میلیارد ریال می باشد. این پوشش از بدو تولد قابل ارایه به بیمه شده خواهد بود.

 

- نقص عضو و ازكارافتادگي دائم ناشي از حادثه

در اين پوشش اضافي، بيمه‌گر متعهد مي‌گردد در صورت نقص عضو يا ازكارافتادگي دائم (اعم از جزئی و کلی) بيمه شده ناشي از حادثه، طي مدت بيمه‌نامه و متناسب با درصد ازكارافتادگي دائم ایشان، تمام يا درصدي از سرمايه مقرر شده این پوشش را به وي پرداخت نمايد. حداکثر سرمايه نقص عضو يا از كارافتادگي دائم ناشي از حادثه، معادل سرمایه فوت در اثر حادثه تا سقف 10 میلیارد ریال می باشد.

 

- دریافت هزينه پزشكي در اثر حادثه

با خرید این پوشش درصورت بروز حادثه و آسیب بیمه شده، هزینه درمانی وی اعم از هزینه های بستری یا سرپایی تا سقف این پوشش، توسط شرکت بیمه پرداخت می گردد. هزينه پزشكي قابل پرداخت شامل مبلغ صورت حساب درماني انجام شده تا سقف مورد تعهد بیمه گر برای پوشش مربوطه در سال وقوع حادثه می باشد. (20 درصد سرمایه فوت در اثر حادثه تا مبلغ 1.000.000.000 ریال )

 

- دریافت مقرري روزانه بستري شدن در مراكز درماني در اثر حادثه

چنانچه بيمه شده در طول مدت بيمه نامه در اثر حادثه دچار آسيب گردیده و برای درمان این آسیبها ناگزیر به بستري بیش از 3 روز در مراكز درماني گردد، بابت روزهای بستری از شرکت بیمه غرامت روزانه بستري دریافت می نماید. در این صورت میزان تعهد شرکت بیمه برای پرداخت غرامت روزانه حداکثر به مدت نود روز ادامه خواهد داشت. (5 در هزار سرمایه تا سقف 50.000.000 ریال)

 

بیشتر بخوانید:

 

پوشش های مبتنی بر از کارافتادگی دائم و کامل بیمه شده

- دریافت سرمايه بيكاري در صورت از كارافتادگي دایم و كامل بیمه شده

در صورتی که بیمه شده به هرعلت (اعم از حادثه یا بیماری) دچار از کارافتادگی دائم و کامل گردد، پس از تایید پزشک معتمد بیمه گر، سرمايه بيكاري مندرج در قرارداد به ایشان پرداخت خواهد گردید. حداکثر میزان این پوشش معادل سرمایه فوت به هر علت تا سقف 10 ميليارد ريال می باشد.

 

- دریافت مستمری در صورت از کارافتادگی دایم و کامل بیمه شده

در صورت از کارافتادگي دایم و کامل بیمه شده به هر علت (اعم از بيماري يا حادثه) و پس از تایید پزشک معتمد بیمه گر، میزان مستمری مندرج در قرارداد به مدت حداکثر 12 سال در وجه بیمه شده پرداخت می گردد. میزان مستمری به انتخاب بیمه شده در زمان خرید پوشش می تواند یک تا چهار برابر آخرين حق بيمه پايه پرداختي بيمه نامه باشد.

 

- معافيت از پرداخت كـــــــل حـق‌بيمه در اثر از کارافتادگی دائم و کامل بیمه شده

با خرید این پوشش، هرگاه بيمه ‌شده به هرعلت (اعم از وقوع حادثه یا بروز بیماری) دچار از کارافتادگی دایم و کامل گردد، پس از تایید موضوع توسط پزشک معتمد بیمه گر، از پرداخت كل حق بيمه معاف مي‌شود و شرکت بیمه متعهد مي گردد تا كل مبلغ حق بيمه را با احتساب تعدیلات سالانه پرداخت نمايد.

 

پوشش های مربوط به بیمه گزار بیمه نامه

- معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کارافتادگی دائم و کامل بیمه گزار

موضوع این پوشش ازکارافتادگی دایم و کامل بیمه گزار که 6 ماه بلا انقطاع ادامه داشته باشد و از کار افتادگی دائم و کامل در اثر بروز بیماری بعد از یک سال یا وقوع حادثه از زمان خرید این پوشش می باشد. سن ارایه اين پوشش از 18 تا 70 سالگی می باشد. دراين صورت بيمه‌گر متعهد مي گردد تا كل مبلغ حق بيمه را با احتساب تعدیلات سالانه پرداخت نمايد.

 

- تداوم بیمه نامه و معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت فوت بیمه گزار

فوت بیمه گزار (به جز استثنائات) در این پوشش مورد بیمه می باشد. ذی نفع بیمه گزار فرد حقیقی یا حقوقی می باشد که توسط بیمه گزار تعیین و در صورت فوت ایشان به عنوان بیمه گزار جدید شناخته و کلیه وظایف، تعهدات و حقوق بیمه گزار قبلی به استثنای پرداخت حق بیمه به ایشان منتقل می شود. سن ارایه این پوشش از 18 تا 80 سالگی می باشد. دراين صورت بيمه‌گر متعهد مي گردد تا كل مبلغ حق بيمه را با احتساب تعدیلات سالانه پرداخت نمايد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: