April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۶۲۷
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
اظهارات منزجرکننده یک سیاستمدار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا درباره کشتار کودکان غزه، موجی از نارضایتی را به راه انداخته است.

سیاستمدار آمریکایی: باید همه کودکان فلسطینی را بکشیم!

یک فعال حامی فلسطین که چفیه‌ای بر دوش دارد، به «اندی اوگلز» سیاستمدار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا نزدیک می‌شود تا نسبت به کشتار کودکان بی‌گناه فلسطینی در نوار غزه اعتراض کند که با صحبت‌های تهوع‌آور او مواجه می‌شود.

این فعال زن که همراهی دارد که فیلم می‌گیرد، در کنار اوگلز راه می‌رود و می‌گوید: «من فیلم جسد تکه‌تکه شده کودکان را دیده‌ام؛ این دلار‌های مالیات‌دهندگان ماست. شما دارید آن بچه‌ها را بمباران می‌کنید.»

این سیاستمدار اهل ایالت تنسی آمریکا هم پاسخ داد: «می‌دانی چیست، فکر می‌کنم ما باید همه آن‌ها را بکشیم. با شنیدن این فکر می‌کنم حالت بهتر می‌شود!»

شنیدن این پاسخ بهت فعال فلسطینی را در پی دارد که با اعتراض به صحبت‌هایش ادامه می‌دهد.

ایالات متحده از زمان یورش نظامی هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به غزه، بزرگ‌ترین حامی مالی و تسلیحاتی تل‌آویو بوده و برای سومین بار هم قطعنامه‌ای که خواستار برقراری آتش‌بس فوری در غزه می‌شد، در شورای امنیت سازمان ملل وتو کرد.

در واکنش به اظهارات جنجالی این قانونگذار آمریکایی، کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) واکنش نشان دادند و او را محکوم کردند.

یکی از کاربران نوشت: «اندی اوگلز، خیلی واضح و علنی حرفش را زد! او گفت که ما (آمریکایی‌ها) مسئول کشتار تمام فلسطینیان (قتل‌عام) هستیم. کنگره، بایدن و کل کابینه، همگی مجرمان جنگی هستند. فلسطین باید آزاد شود.»

در حالی که جنگ غزه وارد صد و سی و هشتمین روز خود شده است، هم‌زمان با تهاجم زمینی به منطقه ساحلی «مواصی» خان یونس در جنوب نوار غزه، هواپیما‌های اشغالگر به شهر رفح حمله کردند. همچنین رادیو ارتش اشغالگر روز سه‌شنبه از آغاز عملیات نظامی در محله الزیتون خبر داد. بیش از ۲۹ هزار فلسطینی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) در سراسر نوار غزه به شهادت رسیده‌اند که اکثر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: