April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۷۱۲
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
سرپرست شرکت ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از فعالیت پانزده مرکز معاینه فنی در روز تعطیل رسمی ۶ اسفند ماه در پایتخت خبر داد.

فعالیت مراکزمنتخب معاینه فنی شهر تهران در ۶ اسفند ماه

سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست شرکت ستاد معاینه فنی ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) و اعیاد شعبانیه گفت: در روز یکشنبه ۶ اسفند ماه مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و مراکز خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام، آزادی و واحد‌های سیار جیحون، بوتان، شریعتی (شماره ۵ و ۶)، اتحاد، یاس فاطمی و شهرری از ساعت ۷ الی ۱۴ فعال هستند.

وی در خصوص فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در ایام تعطیلات رسمی گفت: با توجه به ماه‌های پایانی سال و افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی، جهت رفاه حال و تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان به ویژه در ایام تعطیل که مشتریان با فراغت خاطر بیشتری می‌توانند از خدمات مراکز استفاده نمایند این مجموعه بنا بر تقاضای مشتریان نسبت به ارائه خدمات در چند مرکز در ایام تعطیل اقدام نموده است.

میرزایی قمی در پایان خاطر نشان کرد: شهر تهران از بضاعت ۶۴ خط معاینه فنی مختص خودرو‌های سبک در ۱۷ مرکز معاینه فنی ثابت و ۱۵ واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه مختص خودرو‌های سنگین برخوردار بوده که امسال در مقایسه با سال گذشته به علت افزایش خطوط معاینه فنی و ساعت کاری و همچنین مدیریت صف با انجام تغییر نحوه پذیرش از حضوری به اینترنتی در حال حاضر کلیه مراکز فاقد صف انتظار هستند. شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس و نحوه فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه و یا با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس حاص نمایند.

وی با اشاره به پیش روبودن سفر‌های نوروزی و اهمیت انجام معاینه فنی پیش از سفر گفت: بنا بر اعلام ریاست پلیس راهور فراجا در ایام نوروز خودرو‌های فاقد معاینه فنی اجازه تردد در جاده‌های کشور را ندارند. از شهروندان درخواست می‌شود برای رعایت الزامات قانونی و همچنین اطمینان از سلامت فنی و ایمنی خودرو پیش از سفر به مراکز مراجعه نمایند. داشتن معاینه فنی سالانه شرط کافی برای حفظ شرایط ایمن خودرو در یک بازه یک ساله نبوده و توصیه می‌شود اگر یک ماه از انجام معاینه فنی خودرو می‌گذرد راکبین جهت اطمینان از وضعیت سلامت ایمنی، پیش از سفر‌های برون شهری، مجددا به مراکز برای کنترل خودرو مراجعه کنند. مراجعه حداقل سالی یک بار یک بحث قانونی برای ساماندهی وضعیت خودرو‌ها پس از تولید به صورت کلان برنامه ریزی شده، ولی خودرو‌ها نیاز دارند پس از هر تعمیر اساسی در بخش‌های ایمنی و یا پیش از سفر که ایمنی خودرو حائز اهیمت است به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: