April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۷۷۱
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
در حالی همه طرفداران نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس کارزار انتخاباتی خود را در ستاد مرکزی برپا می کنند که پس از پایان مراسم زباله گردها با جمع آوری برگه های کاغذی تبلیغات نامزدها بازار سکه ای برای خود به راه انداختند.

بازار سکه زباله گردها در شب‌های انتخاباتی مازندران

در حالی تبلیغات رسمی کاندیدا‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نیمه راه رسیده است که نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها هر چه در توان دارند برای موج آفرینی و اثر گذاری بر روی افکار عمومی از همه روش‌های تبلیغی استفاده می‌کنند.

نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع که شب‌ها در ستاد‌های مرکزی خود برپا می‌کنند نصب پوستر‌های رنگی کاغذی در سطح شهر از جمله کار‌های مهم تبلیغی نامزد‌ها است.

نصب این پوستر‌ها برای نامزد‌ها آن قدر مهم است که چند گروه در سطح شهر‌های دور دور می‌کنند و هر جا عکس کاغذی نامزد مد نظر افتاده باشد سریع جایگزین خواهند کرد.

زباله گرد‌ها از این فرصت به خوبی استفاده کرده و پوستر‌های ریخته شده را جمع و برخی با شیطنت عکس‌های نصب شده بر روی دیوار را کَنده و داخل کیسه خود می‌گذارند.

این زباله گرد‌ها بعد از جمع آوری کاغذ‌ها در سطح شهر‌ها که شب هنگام وقتی نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها در ستاد مرکزی جمع شدند بار خود را می‌بندند.

یکی از این زباله گرد‌ها که در حال جمع آوری پوستر‌های تبلیغاتی سطح شهر بابل در محدوده خیابان بازار بابل بود گفت: این پوستر‌ها را کیلویی ۷۰ تا ۹۰ هزار ریال می‌فروشد.

این فرد که نخواست نامش فاش شود با بیان این مطلب که این شب‌ها بازار ما خیلی خوب است بیان کرد: من خیلی کم پوستر‌های کاغذی را از روی دیوار می‌کنم و بیشتر سعی بر آن است که کاغذ‌های بر زمین ریخته را جمع کنم.

بر اساس انتشار فهرست نهایی شورای نگهبان برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۶۴ نامزد در بابل به عنوان بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان مازندران برای تصاحب ۲ کرسی در مجلس به رقابت می‌پردازند.

سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت، ۶۴۱ شعبه سیار، یک هزار و ۴۶۸ شعبه شهری و یک هزار و ۷۴۲ شعبه روستایی است.

از حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه این استان در مجموع ۷۴۸ نفر برای تصاحب یکی از ۱۲ کرسی مازندران در مجلس دوازدهم نام‌نویسی کردند که پس از بررسی پرونده‌ها و صلاحیت نامزد‌ها در ۲ مرحله توسط هیئت اجرایی در استان و هیئت نظارت بر انتخابات کشور و همچنین افرادی که انصراف دادند، در نهایت تا این لحظه با آمار جدید ارایه شده از سوی شورای نگهبان ۴۱۹ نفر در گردونه رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

طبق برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: