کد خبر: ۴۰۹۷۹۷
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
وزیر بهداشت کشورمان و مدیر جدید منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت دیدار و گفت‌وگو کردند.

گسترش همکاری دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با وزارت بهداشت

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت کشورمان و دکتر حنان بلخی، مدیر جدید منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در حاشیه اجلاس کیفیت و ایمنی در مراقبت‌های بهداشتی و درمان در قطر، دیدار و گفتگو کردند.

بهرام عین اللهی، انتخاب خانم حنان بلخی را به عنوان مدیر جدید منطقه مدیترانه شرقی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که همکاری دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با وزارت بهداشت گسترش یابد.

وی با اشاره به دستاورد‌های نظام سلامت جمهوری اسلامی افزود: برنامه ملی سلامت خانواده، برنامه‌ای پیشگیرانه در حوزه سلامت است که در ۱۹۵ شهرستان کشور در حال اجرا است.

دکتر بلخی مدیر جدید منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت نیز در این دیدار ضمن تبریک به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران به دلیل پیشرفت‌های چشمگیر و ستودنی در حوزه سلامت، اظهار داشت: تلاش دارم در منطقه مدیترانه شرقی بر سه موضوع توانمند سازی نیرو‌های انسانی حوزه سلامت، خودکفایی در تولید دارو و تجهیزات پزشکی، مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان متمرکز شوم.

وی یاد آور شد: باید گفت‌وگوی گسترده‌ای با کشور‌های عضو صورت گیرد، تا مشکلات منطقه مدیترانه شرقی برطرف شود.

وی در پایان اظهار تمایل کرد تا با سفر به ایران با جزئیات اجرای برنامه سلامت خانواده در کشورمان بیشتر آشنا شود.

منبع: وبدا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: