April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۸۷۷
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور میزان مصرف گاز با افزایش به ۶۰۰ میلیون مترمکعب رسید.

پایداری شبکه گاز در تمامی نقاط کشور/ مصرف گاز در دو روز گذشته به ۶۰۰ میلیون مترمکعب رسید

مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی کشور گفت: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی و هوای سرد در اکثر نقاط کشور میزان مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری افزایش پیدا کرده است.

به گفته وی طی دو روز گذشته مصرف به ۶۰۰ میلیون مترمکعب در بخش خانگی و تجاری و صنایع و ... رسیده که بخش خانگی و تجاری سهم بسزایی از مصرف را به خود اختصاص داده است.

او می‌گوید: خوشبختانه با اقدامات مناسبی که در شرکت نفت و شرکت ملی گاز انجام شد و همکاری بسیاری از دستگاه‌ها و صنایع کشور پایداری شبکه در حال حاضر در تمامی نقاط کشور و در اکثر استان‌ها وجود داشته و فشار مناسبی داریم.

او گفت: با اینکه میزان فشار گاز در استان‌های شمالی نسبت به استان‌های جنوبی ما کمی پایین‌تر است، اما خوشبختانه قطعی گاز تا به این لحظه نداشتیم و امیدواریم با همکاری مردم همانند گذشته از این شرایط سرما عبور کنیم.

وی افزود: از مردم انتظار داریم با صرفه جویی و بهینه سازی از این سرما و جبهه سرد عبور کنیم تا گاز به سرشاخه‌ها برسد چرا که استان‌های شمال غرب و شمال شرق و همچنین نواحی شمالی ما سرشاخه گازرسانی هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: