April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در گفتگو با سید مهدی رفیعی راد عنوان شد: 
کد خبر: ۴۰۹۹۳۶
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
0
مصاحبه اختصاصی حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی رفیعی راد عضو لیست شورای وحدت در انتخابات مجلس در نشست خبری شورای وحدت

حق مردم است که تغییر را مطالبه کنند (+فیلم)

رفیعی راد عضو شورای وحدت در این گفتگوی اختصاصی گفت: یکی از حقوق اساسی مردم تاثیرگذاری بر حوزه قدرت در کشور است، هم به عنوان یک مسئولیت اجتماعی وظیفه دارند و هم حقشان است که تغییر را مطالبه کنند. سازوکار جمهوری اسلامی برای تغییر در کشور مجلس را قرار داده و مصونیتی که به نماینده می‌دهد برای اینکه حق مردم را مطالبه کند.

 

 

وی افزود: حال مردم را نمی‌شود گفت که خوب است اما آن بخشی که می‌تواند تاثیرگذار باشد در پیشرفت و اقتدار اقتصادی کشور همین حوزه تعاملات است. ما نیاز داریم به تعامل بین‌المللی اما من می‌خواهم این را عرض کنم تعامل بین‌المللی از دریچه تعامل منطقه‌ای می‌گذرد. ما باید تصویر درستی از جمهوری اسلامی ایران و اصالت مردم ایران به مردم منطقه و کشورهای پیرامونی خود ارائه کنیم. این مهمی است که به آن در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواهیم پرداخت اگر بتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم. 

 

بیشتر بخوانید:

اعضای لیست شورای وحدت دردآشنای مردم هستند (+فیلم)

 

نکته دوم بحث ایرانیان خارج از کشور است؛ ایرانیان خارج از کشور یک جمعیت مجرم فراری نیستند. این افراد کسانی هستند مهاجرت کرده‌اند ما باید سازوکار عفو عمومی را بعد 45 سال در پنجمین سال از گام دوم انقلاب از مبادی خود آن را دنبال کنیم. به نظر می‌رسد این امر مطالبه نظام نیز هست. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: