کد خبر: ۴۰۹۹۶۰
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
0
سامانه اختصاصي ارائه خدمات حقوقي مورد نياز گردشگران و مسافران خارجي در ايران، از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی راه اندازی شد.

خدمت جديد كانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ارائه خدمات حقوقي به گردشگران خارجي

این خدمت در راستاي انجام تكاليف اساسنامه ای و تعهدات بين المللي كانون جهانگردی و اتومبیلرانی در زمینه فراهم آوردن موجبات آسايش، تسهيل تردد و سفر جهانگردان ساير كشورها در ايران، راه اندازی شده است.

 

از آنجایی که دسترسي آسان و سريع به خدمات مشاوره حقوقي و كمك هاي قضايي، يكي از نيازمندي هاي مسافران و گردشگران خارجي است، 

كانون جهانگردي و اتومبيلراني پس از انجام مطالعات كارشناسي و تأمين زيرساخت هاي لازم، سامانه اختصاصي براي ارائه خدمات حقوقي مورد نياز گردشگران و مسافران خارجي در ايران را به زبان انگليسي ایجاد کرد.

 

جمعي از وكلاي كارآزموده و كارشناسان خبره در حوزه هاي تخصصي گمركي، بانكي، قضايي و ساير بخش هاي مرتبط با امور گردشگران خارجي در ايران، در اجرای اين خدمت كه براي اولين بار در سطح ملي ارائه مي شود، با كانون جهانگردی و اتومبیلرانی همكاري دارند.

 

پيش بيني مي شود این خدمت نوین، موجب آسايش خاطر مسافران ورودي، توسعه گردشگري و ارتقاء سطح خدمات جهانگردی در کشورمان شود. 

 

گردشگران و مسافران خارجی در صورت نیاز به مشاوره و کمک قضایی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir/LegalServices مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند تا در اسرع وقت درخواست آنان از سوی کارشناسان بررسی و پیگیری شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: