کد خبر: ۴۱۰۰۰۰
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
0
هر کسب‌وکار داستان خاص خودش را دارد. ماجرا همیشه از یک ایده خلاقانه، از یک شخص با پشتکار و امیدهای بزرگ شروع می‌شود و کم‌کم رشد می‌کند. فروشگاه آنلاین بارجیل هم یکی از همان کسب‌وکارهاست که از سال 97 مسیر پرفرازونشیبی را طی کرده تا به اینجا رسیده. اکنون وقتش رسیده در این مقاله از روند رشد آن صحبت کنیم.

هر کسب‌وکار داستان خاص خودش را دارد. ماجرا همیشه از یک ایده خلاقانه، از یک شخص با پشتکار و امیدهای بزرگ شروع می‌شود و کم‌کم رشد می‌کند. فروشگاه آنلاین بارجیل هم یکی از همان کسب‌وکارهاست که از سال 97 مسیر پرفرازونشیبی را طی کرده تا به اینجا رسیده. حالا که خیلی‌ها بارجیل را به عنوان بهترین فروشگاه انواع محصولات خوراکی‌محور سالم می‌شناسند، وقتش رسیده کمی از روند رشد آن صحبت کنیم. جالب است بدانید که نقطه شروع این ماراتن در دنیای خوراکی‌های سالم، پسته بود!

همه چیز از پسته شروع شد

ماجرای صنعت خشکبار بارجیل کار امروز و دیروز نیست، این صنعت از سال‌های سال قبل شروع شده بود اما شکل و شمایل متفاوتی داشت. حالا احتمالا با خودتان فکر می‌کنید که چرا پسته از بین این همه خشکبار انتخاب شد.

پسته ایرانی

بنیان‌گذاران بارجیل از 50 سال قبل به صورت نسل‌اندرنسل در صنعت صادرات پسته فعالیت داشتند و هنوز هم دارند. تجربه و شناخت بازار کم‌کم دست‌به‌دست هم داد و داستان بارجیل از پسته شروع شد. اگرچه بارجیل کاملا مستقل از این کسب‌وکار خانوادگی آغاز شد، اما تجربه چندین و چند ساله خانوادگی در رشد بیزینس بی‌تاثیر نبود.

اضافه شدن محصولات دیگر بر اساس نیاز مشتری

همان‌طور که گفتیم، بارجیل با پسته شروع شد اما داستان این برند به همین‌جا ختم نشد. کم‌کم با توجه به نیاز مشتریان و هدف کسب‌وکار، یعنی فروش آنلاین خوراکی‌های سلامت محور، به ترتیب خوراکی‌هایی مثل کشمش، خرما و زعفران به سبد کالایی فروشگاه اینترنتی اضافه شد. اضافه شدن هر یک از این خوراکی‌ها در کنار ایده‌پردازی‌ها و خلاقیت برند، بخشی از مسیر رشد و گسترش بارجیل را تکمیل می‌کرد.

معرفی محصولات مختلف بارجیل

فروشگاه آنلاین بارجیل در حال حاضر طیف گسترده‌ای از خوراکی‌های سلامت‌محور را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر هستند:

  • انواع آجیل و مغزها شامل پسته، فندق، گردو، بادام درختی، بادام هندی، بادام زمینی، دانه‌های خوراکی و...
  • انواع خشکبار مانند برگه میوه، آلو خشک، انواع خرما، توت خشک، انجیر خشک و...
  • انواع میوه خشک در قالب میوه ورقه‌ای، حبه‌ای، درسته و مخلوط
  • انواع قهوه مانند قهوه تک خاستگاه، عربیکا، ربوستا، قهوه ترک، قهوه ترکیبی و...
  • انواع چای و دمنوش گیاهی
  • انواع شیرینی و شکلات
  • محصولات آشپزی و شیرینی‌پزی

علاوه‌براین، بارجیل با ترکیب محصولات مختلف خود دست به عرضه انواع بسته‌های مهمانی، پذیرایی، رژیمی و مناسبتی زده است. هرکدام از این بسته‌ها در اندازه‌ها و بسته‌بندی‌های مختلف برای مناسبت‌هایی مثل عید نوروز، شب یلدا، هدایای سازمانی لوکس و... تهیه می‌شوند و به‌راحتی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

فروشگاهی که فروشگاه نیست؛ فروشگاهی برای حال خوب

اگر یک نگاه اجمالی به بازار خوراکی داشته باشیم، ده‌ها و صدها فروشگاه فیزیکی و آنلاین آجیل و خشکبار می‌بینیم که هر کدام به‌نحوی مشغول به کار هستند. با این شرایط، به نظر شما چرا مشتریان فروشگاه اینترنتی بارجیل را برای خرید انتخاب می‌کنند؟

یکی از نکات بسیار جالب درباره بارجیل، تفاوت نگاه آن به کسب‌وکار، صنعت و فروش است. اگرچه این برند در حال حاضر به عنوان یک فروشگاه اینترنتی خوراکی‌های سلامت‌محور شناخته می‌شود اما استراتژی اصلی آن، فروش تجربه و حال خوب به مشتریان است.

کمی به فروشگاه‌ها دوروبرتان فکر کنید، کدام خرید بوده که قبل از هر چیزی، حال دلتان را خوب کرده باشد؟ فروش فقط محدود به سفارش و تحویل محصول نیست، گاهی مشتریان دوست دارند بابت یک تجربه و حال خوب هزینه کنند و نگاهی فراتر از خرید عادی به موضوع داشته باشند.

بارجیل با تکیه به روش‌های جدید فروش، توجه به بسته‌بندی، احترام به سلیقه و نیازهای مشتری، گامی فراتر از فروش و کسب درآمد برداشت تا به جای ساخت یک فروشگاه اینترنتی، یک تجربه فراموش‌نشدنی و متمایز به مخاطب هدیه کند.

بارجیل

هدف و شعار بارجیل: فروشگاه آنلاین خوراکی های سلامت محور

هدف بارجیل به عنوان یک فروشگاه آنلاین خوراکی های سلامت محور، تامین مستمر محصولات با کیفیت سلامت‌محور است. این فروشگاه اینترنتی با بهره‌مندی از رویکردی مدرن در تامین، توزیع و بسته‌بندی، در تلاش است که یک تجربه خرید منحصربه‌فرد برای مشتریان فراهم کند تا احساس احترام و ارزشمندی را به آنان منتقل کند.

اخلاق‌محوری، خلاقیت و نوآوری، سلامت‌محوری، رشد فردی و بهبود فضای کار و برابری در دسترسی، ارزش‌های کلیدی مجموعه بارجیل هستند که تحت هیچ‌شرایطی دست‌کم گرفته نمی‌شوند. بارجیل با شعار «طعم سالم، زندگی سالم» همواره در مسیر سلامتی و عرضه محصولات سلامت‌محور پیشرو است.

قوطی فلزی بارجیل

جایگاه خلاقیت و نوآوری در بارجیل

تاکنون خلاقیت و نوآوری یکی از ارزش‌های کلیدی هر کدام از مراحل شکل‌گیری کسب‌وکار بوده است. شاید بتوان با اطمینان بارجیل را به عنوان خلاقانه‌ترین فروشگاه آنلاین خوراکی‌های سلامت‌محور در کشور معرفی کرد.

حالا ببینیم این کار چه‌طور انجام شد. بنیان‌گذار بارجیل با تحصیل در رشته MBA و توجه به رویکردهای جدید و مباحث مختلف مارکتینگ، شکاف‌های بازار خوراکی سلامت محور را در کشور شناسایی کرد تا پاسخگوی نیازهای شناخته‌نشده مشتریان باشد. گاهی اوقات اگر خود را به درستی در جایگاه مشتری تصور کنید، راحت‌تر می‌توانید به فکر نیازها و خواسته‌هایشان باشید.

راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار در دورانی که همه در حال گسترش فروشگاه‌های فیزیکی بودند، اولین گام خلاقانه بارجیل برای ساخت یک فروشگاه بدون مرز بود. پس از بهره‌برداری فروشگاه اینترنتی، در نظر گرفتن موارد مهمی از جمله بسته‌بندی متمایز، ایجاد تجربه خوب در مشتری و ارائه قیمت مناسب در کنار بالاترین کیفیت و احترام به مشتریان، در رده اول اهمیت قرار گرفت.

بسته بندی‌های بارجیل

فروشگاه اینترنتی بارجیل یک فروشگاه مدرن و پیشرو در حوزه کسب‌وکار آنلاین است که همواره به دنبال نوآوری‌های بیشتر است. پشتیبانی متفاوت، بسته‌بندی متمایز، کیفیت بی‌نظیر محصولات، فروش سازمانی گسترده و...، همگی از جمله مواردی هستند که برای اولین بار توسط بارجیل به‌صورت یکجا در نظر گرفته شد.

همان‌طور که می‌دانید، در حوزه خوراکی و خشکبار، تازگی یکی از ویژگی‌هایی است که حرف اول را می‌زند، به همین خاطر بارجیل با ارائه خوراکی‌های متنوع تازه، خوش‌طعم و سالم در بسته‌بندی‌های خاص، خلاقیت خود را به رقبا و مشتریان نشان داد. علاوه‌براین، توجه به تخصص و دانش یکی از نکات مهمی است که باعث شده بارجیل در مسیر نوآوری قدم بردارد. تمام اعضای تیم در این کسب‌وکار، نیروهای متخصص از قشر جوان هستند که در مسیر رشد تلاش می‌کنند.

تمام این موارد دست در دست هم داده‌اند و فروشگاه اینترنتی بارجیل را به یک فروشگاه پرطرفدار و مطمئن تبدیل کرده‌اند که وفاداری مشتریان همواره جزو افتخارات آن است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: