کد خبر: ۴۱۰۰۰۱
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اتخاذ تمهیدات ترافیکی ویژه برای روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان با برگزاری انتخابات خبر داد.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران برای جمعه ۱۱ اسفند

سرهنگ احسان مومنی روز چهارشنبه در این خصوص گفت: از پنجشنبه شب و روز جمعه تا پایان زمان رای گیری، تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع است.

وی افزود: از قبل‌تر و در شب پنجشنبه تردد کامیون‌ها از ساعت ۲۲ به بعد آزاد بود، اما این هفته ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین را در سطح معابر شهر تهران همزمان با برگزاری انتخابات خواهیم داشت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: همکارانم در این ساعات و ایام در ورودی‌های شهر مستقر شده و از ورود وسایل نقلیه سنگین و کامیون‌ها جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ مومنی ادامه داد: تردد موتورسیکلت‌های سنگین و خودرو‌هایی که فاقد پلاک هستند نیز در این مدت ممنوع است و به صورت ویژه این ممنوعیت‌ها اعمال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: از سوی دیگر همکارانم در اطراف حوزه‌های رای گیری برای روان سازی ترافیک مستقر می‌شوند.

وی از شهروندان درخواست کرد: رای دادن خود را به ساعات پایانی روز جمعه موکول نکرده و در هنگام مراجعه به محل رای گیری به هیچ عنوان دوبله پارک نکنند تا ترافیکی در این محدوده‌ها نداشته باشیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: