April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۰۲۵
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
0
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: مخابرات شماره پیامک سیستم پیام رسان مخصوص ناشنوایان را از طریق سازمان بهزیستی در اختیار ناشنوایان قرار خواهد داد.

ایجاد یک سیستم پیامکی برای ارتباط ناشنوایان و گروه‌های خاص با اورژانس

ناشنوایان به دلیل شرایط ویژه‌ای که دارند در گذشته به تنهایی قادر به تماس با اورژانس در هنگام بروز مصدومیت یا بیماری نبودند که این موضوع معضلی برای دریافت خدمات درمانی توسط این افراد بوده است.

به تازگی سازمان اورژانس سیستم پیام رسان را برای افراد ناشنوا در دیسپج سازمان اورژانس کشور به مرحله اجرا رسانده است.

در همین راستا بابک یکتاپرست، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر اساس جلسه‌ای که معاونان سازمان اورژانس داشتند، مقرر شده است که یک شماره پیامک واحد برای تمام ناشنوایان در سراسر کشور توسط مخابرات ایجاد شود.

او بیان کرد: مخابرات شماره پیامک سیستم پیام رسان مخصوص ناشنوایان را از طریق سازمان بهزیستی در اختیار این عزیزان قرار خواهد داد تا در مواقع ضروری با دیسپج اورژانس از هر منطقه و استانی از سراسر کشور از طریق پیامک ارتباط برقرار کنند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: شماره پیامک تهران ۱۱ رقمی بوده و به دلیل پیشگیری از بروز مزاحمت‌ها با اورژانس فقط در اختیار فرد ناشنوا قرار می‌گیرد.

او افزود: متاسفانه اکنون حدود ۱۰ درصد از تماس‌ها با سازمان اورژانس کشور مزاحمت تلفنی هستند.

مجتبی خالدی، معاون فنی سازمان اورژانس کشور نیز گفت: افراد خاص مانند ناشنوایان، افراد اوتیسم و توریست‌ها نیز می‌توانند به راحتی برای دریافت خدمات اورژانس با اورژانس ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات جدیدی در سازمان اورژانس کشور انجام شده است که به برقراری بهتر ارتباط گروه‌های خاص با ۱۱۵ انجامیده است.

معاون فنی سازمان اورژانس کشور بیان کرد: یکی از گروه‌های خاص افراد ناشنوا هستند که توانایی تماس با ۱۱۵ را ندارند؛ اما می‌توانند با ارسال پیامک با عوامل ما در مراکز ارتباطات اورژانس ارتباط برقرار کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: