April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
نتایج ارزشمند در پایداری سازمانی:
کد خبر: ۴۱۰۱۵۹
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
0
مدیرعامل بیمه کوثر در جلسه شورای مدیران شرکت از عملکرد درخشان و کارتیمی در تحقق اهداف سال جاری تشکر و بر افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید نمود.

درآمد سرمایه‌گذاری ۲۷۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

دکتر آقادادی، بیمه کوثر تا امروز موفق شده به فروش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان حق بیمه صادره و همچنین درآمد درخشان سرمایه‌گذاری ۲۷ هزار میلیارد ریالی دست پیدا کند.

مدیرعامل بیمه کوثر از شناسایی سود ۱۱۰۰ میلیارد تومانی بابت فروش سهام شرکت آپادانا ایساتیس (سهامی خاص) و همچنین وصول مطالبات ۹۰۰ میلیارد تومانی (از طریق تهاتر سهام) در اسفندماه خبر داد و گفت با توجه به میزان تقسیم سود در مجمع آتی شرکت سرمایه گذاری غدیر، سودآوری مناسبی برای شرکت پیش بینی می‌شود.

ایشان بیان نمود عملکرد و دستاورد‌های ارزشمند بیمه کوثر با کار جهادی و اتحاد و همدلی تک تک اعضای تیم همکاران و شبکه‌ی فروش حاصل گردیده است و می‌بایست در هر نقشی فرصت خدمت را غنیمت شمرده و به اولویت نخست بیمه کوثر که تکریم و افزایش رضایت مشتریان است بپردازیم.

 

تصویب اساسنامه جدید و افزایش سرمایه بیمه کوثر از ۲۵۰۰ به ۳۳۵۰ میلیارد تومان

در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بیمه کوثر که به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح اساسنامه برگزار گردید، سرمایه شرکت از ۲۵۰۰ به ۳۳۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت و اساسنامه جدید نیز به تصویب رسید.

در مجمع فوق العاده افزایش سرمایه و اصلاح اساسنامه بیمه کوثر که به ریاست جناب آقای علی اصغر محرابیان رئیس هیئت مدیره شرکت برگزار گردید، با توجه به مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سرمایه شرکت از ۲۵۰۰ میلیارد تومان به ۳۳۵۰ میلیارد تومان رسیده و اساسنامه جدید شرکت نیز مصوب شد. این افزایش سرمایه ۳۴درصدی از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها صورت می‌پذیرد.

دکتر آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر کیفیت سودآوری بیمه کوثر به عنوان یکی از سه شرکت برتر در صنعت بیمه را بر پایداری و تکرار پذیری آن استوار دانست و افزود: افزایش سطح توانگری مالی، اصلاح ساختار مالی، توسعه بازار، بهبود ظرفیت نگهداری ریسک، حضور موثر در کنسرسیوم‌ها و افزایش سودآوری از مزایای این افزایش سرمایه هستند.

همچنین طبق گزارش معاون برنامه ریزی بیمه کوثر تغییرات اساسنامه مطابق با نمونه ابلاغی بیمه مرکزی و دستورالعمل حاکمیت شرکت‌های بورسی بوده است.

لازم به توضیح است مجمع عمومی فوق العاده بیمه کوثر در روز ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ و از ساعت ۹ صبح با حضور ۷۹ درصد از صاحبان سهام، نمایندگان بیمه مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی و با امکان حضور مجازی سهامداران از طریق سه درگاه مختلف آنلاین و مراجعه به تارنمای شرکت برگزار گردید

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: