April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۱۷۲
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
تولید کنسانتره مجتمع معدنی سرب نخلک در ماه دی امسال، 85 درصد رشد یافت.

افزایش 85 درصدی تولید کنسانتره سرب نخلک

مجتمع معدنی سرب نخلک در دهمین ماه ۱۴۰۲، حدود ۱۳۴۷ تن کنسانتره سرب تولید کرد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۷۲۸ تن بود.

میزان استخراج این شرکت در ماه بهمن نیز با افزایش ۴۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۳۱ هزار و ۶۰۳ تن)، به ۴۶ هزار و ۴۹۰ تن رسید.

افزایش ۳۹ درصدی تولید کنسانتره سرب طی ۱۰ ماهه
مجتمع معدنی سرب نخلک از ابتدای فروردین تا پایان دی ۱۴۰۲، حدود ۱۱ هزار و ۳۵۱ تن محصول تولید کرد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۸ هزار و ۱۳۷ تن)، ۳۹ درصد رشد یافت. همچنین، میزان استخراج این شرکت طی ۱۰ ماهه امسال با ۵۸ درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال (۲۴۱ هزار و ۷۴۰ تن)، به ۳۸۰ هزار و ۸۶۷ تن افزایش یافت.

رشد ۳۶ درصدی ارسال محصول
افزون بر این، شرکت سرب نخلک طی ۱۰ ماهه امسال، ۱۰ هزار و ۱۲۰ تن محصول برای مشتریان ارسال کرد، اما میزان محصول ارسالی به شرکت‌ها در مدت مشابه سال گذشته، ۷ هزار و ۴۵۳ تن بود که حاکی از رشد ۳۶ درصدی ارسال محصول است.

مجتمع معدنی سرب نخلک در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال شرق نائین و ۴۵ کیلومتری شمال شرق انارک در حاشیه کویر مرکزی ایران و در استان اصفهان واقع شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: