کد خبر: ۴۱۰۲۵۳
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
مدیرعامل صندوق ملی مسکن گفت: طی یک ماه گذشته با توجه به برنامه ریزی و تدابیری که در دستور کار قرار گرفت شاهد رشد ۳۰۰ درصدی واریزی و منابع صندوق ملی مسکن بوده‌ایم.

رشد ۳۰۰ درصدی موجودی صندوق ملی مسکن طی یک ماه گذشته

مهدیار اسماعیلی مدیرعامل صندوق ملی مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه منابع مالی صندوق با برنامه ریزی‌های صورت گرفته رشد پیدا کرده است گفت: طی یک ماه گذشته شاهد رشد ۳۰۰ درصدی منابع مالی در صندوق ملی مسکن بوده ایم و این منابع مدام در حال واریز و خارج شدن از صندوق هستند.

به گفته وی افزایش حجم منابع مالی صندوق ملی مسکن و تزریق آن ۲هزار و ۴۵۰ پروژه نهضت ملی مسکن خود باعث تسریع در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌شود.

اسماعیلی درباره موجودی فعلی صندوق ملی مسکن گفت: حدود ۱۰ هزار میلیاردتومان رقم منابع صندوق ملی مسکن است که از این میزان حدود ۸ هزار میلیاردتومان در حساب‌های صندوق ملی مسکن در دسترس قرار دارد.

وی افزود: حدود دو هزار میلیارد تومان دیگر از منابع صندوق نیز به صندوق ملی مسکن تخصیص داده شده که در مسیر انتقال از خزانه به صندوق ملی مسکن است.

رئیس هئیت مدیره صندوق ملی مسکن درباره همکاری بانک‌ها در خصوص تسهیلات ساخت مسکن گفت: طبق برنامه ریزی و جلساتی که برگزار شد مقرر شده بخشی از منابع مالی بانک‌ها واریز شود که نتیجه آن به زودی اعلام می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: