April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
با دریافت تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌توان حق بیمه را یک جا پرداخت
کد خبر: ۴۱۰۴۴۸
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
0
دز قالب قرارداد با بانک قرض الحسنه مهر ایران و دریافت تسهیلات بدون بهره، می‌توان حق بیمه را یک جا پرداخت و از مزایای بیمه بهره مند شد.

مدیریت آینده نامعلوم با شوکا بیمه البرز

"کی فردا رو دیده"، "چقدر حقوق می‌گیریم که حق بیمه هم بدهیم"، "پولی که می‌خواهم به بیمه بدهم، خودم و زن و بچه هام می‌خوریم". این‌ها بخشی از جملات تعجب برانگیزی است که از زبان مردم ناآگاه و ناآشنا به ظرفیت‌های بیمه در مدیریت ریسک بیرون می‌آید. در حالی مردم این قبیل اظهارات را بر زبان می‌آورند که قسمت قابل توجهی از زندان‌ها به زندانیانی اختصاص دارد که نسبت به بیمه بی توجه بوده اند. اما این همه ماجرا نیست، کمیته امداد، سازمان بهزیستی، خیریه‌ها و بسیاری مراکز دیگر کمک‌های مستمری برای آن دسته از سالمندان، از کارافتادگان و نیازمندانی اختصاص می‌دهند، که برای روز‌های مبادا از ظرفیت بیمه استفاده نکرده اند.

مدیریت آینده نامعلوم

برای مدیریت اینده، بیمه‌های گوناگونی تعریف شده که بخشی از آن‌ها همچون بیمه‌های تامین اجتماعی، خدمات درمانی و نیرو‌های مسلح، به صورت اجباری برای شاغلان تعریف شده و آن بخش از مردم که تحت پوشش این بیمه‌ها قرار نمی‌گیرند، می‌توانند از بیمه عمر شرکت‌های بیمه استفاده کنند.

چالش حقوق پایین

حقوق‌های پایین بزرگترین و جدی‌ترین چالش بازنشستگان است. در حالی که بازنشستگان ۳۰ سال حق بیمه پرداخته اند، اما حداقل بگیر هستند که پاسخگوی نیاز‌های اولیه زندگی یا زندگی حداقلی نمی‌شود. بنابر این لازم است با روش‌های تکمیلی به جبران روز‌های سخت بازنشستگی پرداخت.

بیمه عمر یا زندگی

البته بیمه‌های عمر یا زندگی هیچ محدودیتی ندارد و تمامی افراد در هر پست و جایگاه با هر میزان درآمدی می‌توانند با خرید بیمه عمر، آینده‌ای مطمئن را برای خود و خانواده رقم بزنند. جایگاه بیمه عمر باعث شده با استقبال قابل توجهی از سوی مردم رو به رو شود و تمامی افرادی که نگران آینده خود و اعضای خانواده هستند، به سوی بیمه عمر گرایش پیدا کرده اند.

مزیت شوکا

یکی از مهمترین شرکت‌های بیمه که در زمینه بیمه عمر طرح توانمندی دارد، بیمه البرز است. بیمه البرز در قالب طرح شوکا، یکی از جدیدترین طرح‌ها را ارایه کرده که همگان می‌توانند این بیمه نامه را براحتی خریداری کرده و بنابر سلیقه، موقعیت و شرایط زندگی، از مزایای آن بهره‌مند شوند.

 

بیشتر بخوانید:

مهر ایران در کنار بیمه البرز

از آنجا که بسیاری از طرح‌ها هزینه بر است، نیاز به پشتیبان مالی دارد که این پیش فرض از طرح شوکا مستثنی نیست. به همین دلیل بیمه البرز در قالب تفاهم نامه ای، از توان بانک قرص الحسنه مهر ایران بهره گرفت. این طرح سرمایه گذاری را در کنار بازنشستگی کوتاه مدت برای بیمه گذاران فراهم کرده است.

خرید بیمه نامه قرض الحسنه

از آنجا که بیمه البرز با واقعیت ناتوانی مالی مردم بخوبی آشنایی دارد، در ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه بانکی-بیمه‌ای را با بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران امضا کرد. بیمه‌گذاران می‌توانند با استفاده از مزیت‌های این تفاهم نامه، بیمه زندگی را با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه از بیمه البرز خریداری کنند و از مزیت‌هایی مانند طرح مکمل بازنشستگی، با هدف تامین آتیه‌ی خود و نیاز‌های فرزندان‌شان تا رسیدن به سن اشتغال بهره‌مند شوند.

حق بیمه چند منظوره

نزدیک به نیمی از مردم جامعه را حقوق بگیران تشکیل می‌دهند که درصد بالایی از آنان حداقل بگیر هستند، بنابر این اگر هم بخواهند بیمه زندگی خریداری کنند، امکان پرداخت حق بیمه را ندارند. قرارداد بیمه البرز با بانک قرض الحسنه مهر ایران، چالش نیاز کسانی که به سوی بیمه البرز می‌آیند را مدیریت کرده به نوعی که هر بیمه شده در طرح شوکا بیمه البرز می‌تواند از ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند که اقساط باز پرداخت این بیمه نامه با توجه میزان وام متفاوت است. این وام بعد از درخواست بیمه گذار، به حساب بیمه نامه واریز می‌شود و نیازی به سپرده بانکی، ضامن یا وثیقه ندارد.

 

سود یا زیان



برای هر اقدام اقتصادی، باید سود یا زیانش را در نظر گرفت که در مورد خرید بیمه شوکا البرز نیز صدق می‌کند، اما پوشش‌های شوکا از گستردگی و جذابیت بسیاری برخوردار است. این بیمه نامه برابر حق بیمه یا وام دریافتی بیمه نامه است که سقف پوشش آن تا ۲۰۰ میلیون تومان است.

پوشش فوت یا نقص عضو


بی شک نگرانی هر فردی از هزینه‌های پس از فوت است که می‌تواند بازماندگان را با چالش جدی رو به رو کند، اما اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه فوت کند به میزان۲ برابر سرمایه فوت به ذی‌نفعان فرد بیمه شده پرداخت می‌شود و اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه دچار نقص عضو شود، برابر سرمایه فوت به هر علت می‌تواند این پوشش را داشته باشد.

معافیت باز پرداخت وام

هنگامی که بیمه شده فوت کند، با چالش بزرگ پرداخت اقساط رو به رو می‌شود، در صورتی که به توجه به قرارداد بیمه زندگی البرز، اگر بیمه شده در زمان بازپرداخت وام فوت کند، شرکت بیمه تعهدات مانده در تسهیلات بیمه شوکا را بازپرداخت می‌کند که میزان این پوشش تا ۱۰ درصد سرمایه فوت عادی است.

از حادثه مرگبار تا سرطان

از آنجا که نام دیگر بیمه، مدیریت ریسک است، اگر فرد بیمه شده در طول مدت بیمه نامه دچار حادثه مرگبار رانندگی یا آتش سوزی شود یا به بیماری سرطان مبتلا شود، بیمه البرز برای نجات زندگی تا ۱۰درصد سرمایه فوت عادی را پرداخت می‌کند. همچنین اگر مشخص شود که فرد بیمه شده به بیماری مبتلا شده که امکان دارد تا یکسال بعد فوت کند. این پوشش تا ۱۰ درصد سرمایه فوت عادی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

امکان دریافت مستمری

بحث جدی که بیش از همه مطرح است، دریافت مستمری برای ادامه زندگی مناسب است. در طرح شوکا فرد بیمه شده می‌تواند با دریافت تسهیلات شوکا بیمه البرز، مستمری را در قالب شرایطی که مطابق قرارداد، خودش تعیین می‌کند، دریافت کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: