April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی خبر داد:
کد خبر: ۴۱۰۵۲۵
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
0
دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران گفت: اراضی طرح جوانی جمعیت و سرانه‌های خدمات شهری برای بیش از ۷۰ هزار متقاضی واجد شرایط تامین و واگذاری اراضی به متقاضیان در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

تامین زمین ۷۰ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت

خسرو دانشجو با تاکید بر اینکه تامین اراضی برای طرح جوانی جمعیت به عنوان یکی از تکالیف این وزارتخانه توسط این معاونت مورد بررسی قرار گرفت و کارهای الحاق آنها و تخصیص به واجدان شرایط انجام شده است، اظهار کرد: در قانون جوانی جمعیت تاکنون ۱۱۰ هزار متقاضی، تقاضای خود را برای دریافت زمین ثبت کردند که از این تعداد، بیش از ۷۰ هزار متقاضی واجد شرایط زمین خود را دریافت کردند.

 

معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: قانون تصریح کرده است که به هر متقاضی واجد شرایط ۲۰۰ مترمربع زمین تخصیص یابد که شورای‌عالی و مجموعه وزارت راه و شهرسازی در این خصوص اهتمام داشته است.

 

وی تصریح کرد: در تامین اراضی طرح جوانی جمعیت که برای هر متقاضی در حدود ۲۰۰ هزار مترمربع زمین واگذار شده است، اراضی خدمات هفت گانه شهری از جمله پارک و فضای سبز، آموزشی، بهداشتی و درمانی، تاسیسات و تجهیزات شهری، گردشگری، فرهنگی و ورزشی نیز تامین شده است.

 

بیشتر بخوانید: مسکن منتظر سال جدید نماند

 

دانشجو تصریح کرد: مجموعه وزارت راه و شهرسازی تلاش دارد تا علاوه بر ساخت و ساز، کیفیت فضاهای شهری را به شکل مطلوب مدیریت کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: