کد خبر: ۴۱۰۶۰۱
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
0
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: مشهد مقدس میزبان برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال ۱۴۰۳ شد و مسابقات در حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

مشهد مقدس میزبان مسابقات بین‌المللی قرآن ۱۴۰۳ شد

حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: در چهل و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، مشهد مقدس مرکز استان خراسان رضوی میزبان رقابت برترین قاریان و حافظان قرآن از جهان اسلام خواهد بود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار خواهد شد، ادامه داد: به احترام پاسخ به درخواست‌های مکرر فعالان قرآنی شهرستان مشهد مقدس این مسابقات در این شهر برگزار می‌شود.

مجیدی مهر بیان داشت: پس از درخواست‌های مکرر فعالان قرآنی شهرستان‌ها خصوصا مشهد مقدس سال ۱۴۰۳ مسابقات بین‌المللی قرآن در حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود و سعی می‌کنیم در سال‌های آینده دیگر شهر‌ها هم میزبانی رقابت‌ها را تجربه کنند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: محل برگزاری این رقابت‌ها رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی است و ستاد برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از امروز رسما کار خود را در مشهد آغاز کرد.

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران بعد از مسابقات مالزی و عربستان با قدمت‌ترین رقابت‌های قرآنی جهان اسلام است و با توجه به برگزاری مسابقات در رده‌های مختلفی، چون طلاب، دانش‌آموزان، دانشجویان، بانوان و روشندلان کنار مسابقات اصلی در دنیا نظیر ندارد.

چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با شعار «یک کتاب، یک امت، کتاب مقاومت» با حضور ۹۹ قاری بین المللی از ۴۴ کشور جهان از پنجشنبه ۲۶ بهمن تا دوم اسفند در سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: