April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۶۰۷
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
برای بسیاری از زنان استفاده از ابزار‌های هوشمند به اندازه کافی آسان نیست و معتقدند شرکت‌ها باید گزینه‌های طراحی و رنگ بیشتری را ارائه دهند که مطابق با ترجیحات آن‌ها باشد.

چرا زنان احساس می‌کنند که استفاده از دستگاه‌های هوشمند مطلوبشان نیست؟

گاهی خانم‌ها هنگام کار با لپ‌تاپ و تلویزیون‌های هوشمند با مشکل مواجه می‌شوند، زیرا فکر می‌کنند استفاده از این ابزار‌ها برای آن‌ها به اندازه کافی آسان نیست و معتقدند شرکت‌ها باید گزینه‌های طراحی و رنگ بیشتری را ارائه دهند که مطابق با ترجیحات آن‌ها باشد.

همان طور که فناوری به طور فزاینده‌ای با زندگی روزمره در هم آمیخته می‌شود، به نظر می‌رسد که بسیاری از محصولات فناوری نیاز‌های بخش مهمی از مصرف کنندگان، یعنی زنان را برآورده نمی‌کنند، از این رو داده‌ها نشان می‌دهند که شرکت‌های فناوری به دنبال پاسخگویی بهتر به نیاز‌ها و ترجیحات منحصر به فرد زنان هستند.

با نگاهی به آینده، برای اکوسیستم فناوری هوشمند ضروری است که به طور مؤثرتری برای ایجاد محصولات متناسب با زنان تلاش کنند، زیرا زنان به مصرف کنندگان و کاربران اصلی این دستگاه‌های هوشمند، چه در خانه، چه در حال حرکت یا در محل کار تبدیل شده اند.

برای تولیدکنندگان ضروری است که نیاز‌ها و ترجیحات متنوع مخاطبان هدف خود از جمله زنان را در نظر بگیرند. برای اطمینان از فراگیر بودن و در دسترس بودن محصولات آن‌ها برای همه، با افزایش انتخاب طرح، رنگ و مواد، باید انتظارات در حال تغییر زنان را برآورده کنند.

تخصیصات مهم برای زنان

یک نظرسنجی جدید نشان داده است که بسیاری از محصولات فنی نتوانسته اند بازتاب چندانی در نزد بخش مهمی از مصرف کنندگان زن داشته باشند. این نظرسنجی شامل نظرات ۱۱۵۰ زن بود و به بینش‌های ارزشمندی در مورد نحوه درک و تعامل زنان با دستگاه‌های فنی مختلف رسید.

نتایج نظرسنجی نشان داد که زنان به گزینه‌های رنگی، طرح‌ها و عوامل شکلی به‌ویژه در بازار گوشی‌های هوشمند اهمیت می‌دهند.

در دسته ابزار‌های پوشیدنی، انگشتر هوشمند به شکل فزاینده‌ای مورد توجه زنان قرار گرفته است، در حالی که ساعت‌های هوشمند اغلب برای ترجیحات زنان بسیار سنگین در نظر گرفته می‌شوند، اگرچه برای بسیاری از آن‌ها نیز جذابیت دارد.

لپ‌تاپ‌ها نیز به عنوان مقوله‌ای ظاهر شده‌اند که در آن زنان احساس می‌کنند به شدت از خدمات محروم هستند و کمبود طرح‌های زنانه و گزینه‌های سبک وزن در بازار کم است، در حالی که مشارکت زنان در فعالیت‌های حرفه‌ای و دانشگاهی روز‌افزون بوده و این مسئله تقاضای آن‌ها برای لپ‌تاپ راحت‌تر وسبک‌تر را افزایش می‌دهد.

جالب آن که، این نظرسنجی همچنین نشان داد که اکثر زنان تلویزیون‌های هوشمند را برای استفاده جذاب یا آسان نمی‌دانند و آن‌ها را دستگاه‌های پیچیده‌ای برای کار می‌دانند.

منبع: ارم نیوز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: