کد خبر: ۴۱۰۶۹۵
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: فرایند ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شده است.

ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه ۱۲۰ هکتار زمین با ظرفیت ساخت ۱۰ هزار واحد برای کارکنان بخش صنعت در قالب صنعت‌شهر‌ها در دو استان کشور تامین شده است گفت: ساخت این ۱۰ هزار واحد در قالب انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

وی ادامه داد: ساخت حدود ۱۳۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان بخش صنعت آغاز شده و دولت برای رفع نیاز مسکن تمامی اقشار کشور برنامه دارد، اما برخی از اقشار جامعه از جمله کارگران به دلایلی مورد توجه مضاعف دولت هستند.

مالکی گفت: با توجه به آنکه توان مدیریتی و تامین منابع و تسهیلات کافی برای اجرای پروژه‌ها وجود دارد بنابراین اجرای این اقدامات زمینه ساز تسریع روند ساخت واحد‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین راستا از سال گذشته برای همکاری و مشارکت با واحد‌های صنعتی و کارخانجات بزرگ در سراسر کشور وارد مذاکره شدیم و تاکنون تفاهم‌نامه حدود ۱۳۰ هزار واحد مسکونی را منعقد کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: با سایر واحد‌ها و کارخانجات صنعتی که توان تامین مالی و مدیریتی پروژه‌های مسکن کارکنان و کارگران را دارند، آمادگی همکاری لازم را داریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: