April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۶۹۶
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
وزیر راه وشهرسازی گفت: با بهره برداری از آزاد راه منجیل _ رودبار ترافیک مسیر‌های شمالی باز و تردد در ایام نوروز روان‌تر خواهد شد.

ترافیک مسیر‌های شمالی با بهره برداری از آزاد راه منجیل- رودبار روان شد

مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی گفت: خوشبختانه تلاش‌های همکاران راهداری در حوزه توسعه آزاد راه‌ها به ثمر نشست و امروز قطعه منجیل رودبار قطعه باقی مانده آزاد راه قزوین - رشت به اتمام رسید.

به گفته وی در یکی دو سال گذشته هر فردی از آزاد راه - قزوین رشت تردد می‌کرد از ترافیک‌های طولانی احساس نارضایتی می‌کرد و این ترافیک‌ها باعث آزار و اذیت بسیاری از مسافران شده بود، اما با دستور وزیر راه و شهرسازی منابع مالی لازم تزریق و تجهیزات آن تامین شد و پیمانکاران این پروژه‌ها از این طریق توانستند این پروژه را به اتمام برسانند.

بذرپاش بیان کرد: طول محور آزاد راه منجیل - رودبار ۸ ونیم کیلومتر است و از این میزان ۵ و نیم کیلومتر تونل و پل است.

او بیان کرد: میزان هزینه انجام شده برای ساخت این پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که ارزش روز آن بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است.

وزیر راه وشهرسازی در خصوص باند برگشت این آزاد راه گفت: با توجه به ملاحظات اجتماعی مردم منطقه و برای آنکه کسب وکار مردمان این منطقه به خطر نیافتد فعلا باند برگشت را همان منطقه سابق قرار داده‌ایم و البته اصلاحاتی را برای این بخش در نظر گرفته‌ایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: