April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۷۸۰
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۱۰ میلیون و ۳۲ هزار مواد محترقه کشف کرده‌ایم و به دلیل خطراتی که دارند داخل پلیس نگهداری نمی‌کنیم.

کشف بیش از ۱۰ میلیون مواد محترقه/ رصد واردکنندگان مواد اولیه محترقه از ماه‌های گذشته

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اسفند ۱۴۰۲ اظهار کرد: ما عهد داشتیم مردم احساس امنیت کنند و در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و ما متعهد هستیم که روز به روز گسترده‌تر اقدام کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: امروز سه شنبه آخر سال است و تغییر ماهیت در یک رسم دیرینه منجر به مردم آزاری شده وبرخی افراد در این شب به دنبال وسایلی هستند که لرزه بیشتری به دل هموطنان بیندازد.

او گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست، اما با مشاهده این حوادث برای جوانان دلسوزی می‌کنیم؛ امسال از اوایل دی ماه اقدامات خود را برای چهارشنبه سوری آغاز کرده‌ایم.

محمدیان بیان کرد: قاچاقچیان سابقه دار مواد محترقه از دی ماه تحت رصد پلیس هستند و کشفیات زیادی تا به امروز داشته‌ایم. مجموع اقدامات روزانه ما در سطح شهر و کنترل محل‌های توزیع باعث شده که تا به این لحظه نزدیک به ۴۳ تن مواد اولیه بمب‌های اصلی را شناسایی و توقیف کنیم تا اجازه فروش به هر فردی را نداشته باشند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ کیلو مواد محترقه در ایستگاه‌های مترو کشف کرده‌ایم، تصریح کرد: بیش از ۱۰ میلیون و ۳۲ هزار مواد محترقه کشف کرده‌ایم و به دلیل خطراتی که دارند داخل پلیس نگهداری نمی‌کنیم.

او گفت: امسال نسبت به سال گذشته صدا‌های پیش چهارشنبه کمتری داشتیم ویکی از دلایل آن می‌تواند اطلاع رسانی خوب رسانه‌ها باشد و امیدواریم امشب را بدون حادثه پشت سر بگذاریم.

محمدیان بیان کرد: متاسفانه در حوادث امسال ۳ فوتی تا به این لحظه بر اثر حواد محترقه داشته‌ایم و ۱۵ نفر نیز مصدوم شده‌اند؛ همچنین ۳ محل به واسطه این مواد محترقه و ۵ دستگاه خودرو نیز آسیب دیده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: