April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۱۲۱
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
آتش تقی‌پور همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، با بازی متفاوت خود در تیزر نهضت ملی زندگی با آیه‌ها با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم درخشید.

آتش تقی‌پور به نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» پیوست

نهضت ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت پویش ملی حفظ آیات قرآن کریم طرحی ویژه از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت به منظور ترغیب مردم به آشنایی و انس بیشتر با قرآن کریم تهیه شده است.

آتش تقی‌پور همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، با بازی متفاوت خود در ویدیو تیزر نهضت ملی زندگی با آیه‌ها با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم درخشید. این پویش که توسط جمعی از اندیشمندان قرآنی کشور طراحی شده، ۳۰ آیه محوری قرآن کریم انتخاب شده‌اند که تسلط به آن‌ها می‌تواند مبانی اعتقادی مخاطبین را مستحکم‌تر کند.

نهضت ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت پویش ملی حفظ آیات قرآن کریم طرحی ویژه از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت به منظور ترغیب مردم به آشنایی و انس بیشتر با قرآن کریم جوایز بسیاری با کمک بانیان فعالیت‌های قرآنی تهیه شده و در قالب چند مسابقه تلویزیونی و اینترنتی به مخاطبان و برندگان اهدا می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: