April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۱۲۹
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
فناوری و امکانات روز دیجیتال روزه داری و خرید بدون نیاز به حضور در فروشگاه‌ها را آسان کرده است.

ماه رمضان در عصر دیجیتال و راه‌هایی برای تسهیل خرید اینترنتی

عادت رفتن به بازار برای خرید لوازم منزل در ماه رمضان تنها به یک کلیک از طریق اپلیکیشن‌های الکترونیکی سوپرمارکت و خرید آنلاین تبدیل شده است، در این میان می‌توان به اپلیکیشن‌های بسیار گسترده‌ای اشاره کرد که علاوه بر تعدادی خدمات، به راحتی دانلود می‌شوند و راهنمایی‌های مناسبی را در مورد نیازمندی‌های شما ارائه می‌دهند.

راهنمای خرید ماه مبارک رمضان

یکی از معروف‌ترین خدمات ارائه شده توسط گوگل، راهنمای خرید ماه مبارک رمضان است که تعدادی از محصولات محبوب در ماه مبارک را گرد هم آورده است. تحلیل روند جستجو و خرید نشان داد که موضوعات رایج مرتبط با دکوراسیون سالانه ۲۰ درصد افزایش می‌یابد. همچنین می‌توانید راهنما را مرور کنید تا الهام بگیرید و ایده‌های جدیدی برای تزئین خانه، تهیه افطاری یا هدیه دادن به عزیزانتان در طول تعطیلات بیابید.

خرید با استفاده از Google Lens

شما همچنین می‌توانید با استفاده از لنز گوگل در عصر دیجیتال خرید کنید. از دوربین گوشی خود برای جستجوی دسر خوشمزه‌ای که در خانه دوستتان امتحان کرده اید استفاده کنید یا وسیله دکوری مورد علاقه خود را پیدا کنید. همچنین می‌توانید برنامه Google را در تلفن خود باز کنید، روی نماد دوربین ضربه بزنید و از Google Lens برای گرفتن عکس یا اسکرین شات استفاده کنید تا نتایج دقیق یا مشابهی را برای خرید پیدا کنید.

پیشنهادات سفارشی آنلاین

عادت به خرید لوازم مختلف ماه رمضان در عصر دیجیتال تغییر کرده است. اکنون برای خرید همه لوازم ماه مبارک رمضان نیازی به خروج از خانه ندارید. همه چیز‌هایی که نیاز دارید را می‌توانید به صورت آنلاین سفارش دهید، مانند سبزیجات، میوه ها، گوشت و ... غذا‌های یخ زده تا نوشیدنی، برنج و ماکارونی با پیشنهادات موجود است. تخفیف‌های ویژه ماه رمضان در وب سایت مکان‌های خرید معروف یا اپلیکیشن‌های ویژه نیز موجود است. حتی می‌توانید کل بسته ماه رمضان را به صورت آنلاین سفارش دهید.

منبع: الیوم السابع

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: