April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۱۹۱
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
0
مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران از اجرای بیش از ۲ میلیون ماموریت برای انضباط شهری و مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در تهران خبر داد.

اجرای بیش از ۲ میلیون ماموریت برای انضباط شهری و مقابله با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز

مسعود رنجبریان در تشریح روند رصد حریم تهران در مجموعه شرکت شهربانی و حریم بان شهرداری تهران گفت: یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر حریم شهر تهران را باید مورد نظارت و پایش قرار دهیم که بی تردید رصد هوشمند می‌تواند موثرترین راهکار برای پایش دقیق باشد.

وی افزود: با هدف تحقق رصد هوشمند توافق‌های خوبی با دانشگاه امام حسین (ع) داشته‌ایم و دیدگاه‌های خود را در این باره بیان کرده‌ایم. جلوگیری از تغییر در حریم برای ما مهم است و در این راستا از پهپاد‌ها و نقشه‌های هوایی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: بیش از ۲ میلیون ماموریت در طول سال ۱۴۰۲ انجام شد که یک چهارم آن مربوط به انضباط شهری بود و بقیه آن مربوط به ساخت و ساز غیرمجاز بود که انجام شد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران تاکید کرد: وظیفه ما شناسایی تخلف‌ها و اطلاع رسانی آن به نواحی شهرداری است که بعد از آن بحث اخطار یا صیانت و توافقات انجام می‌شود و در این مسیر تلاش خواهیم کرد از تکنولوژی‌های نوین بهره بگیریم و رصد هوشمند را محقق کنیم.

رنجبریان با اشاره به انجام طرح آزمایشی بهره‌گیری از دوربین البسه و خودرو‌های شرکت شهربانی و حریم بان شهرداری تهران در انتهای سال ۱۴۰۲ گفت: طرح آزمایشی استفاده از دوربین‌های البسه و خودرویی را عملیاتی کردیم. در بازه زمانی دوماهه با پشت سر گذاشتن آزمون و خطاها، می‌توانیم در شهر تهران با حدود ۲۴۰۰ نیروی آموزش دیده، سه مأموریت خاص صیانت از ساخت و ساز، انضباط شهری و حریم را به صورت هوشمند کنترل کنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: