April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۱۹۲
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
0
شهردار منطقه ۷ پایتخت به افتتاح ایستگاه‌های مترو در روز‌های قبل اشاره کرد و گفت: شهردار تاکید کرد که ایستگاه سرباز باید به زودی افتتاح شود.

افتتاح‌های مترویی در سال آینده هم ادامه دارد

نصرالله آبادیان روز چهارشنبه ضمن تشکر از فعالیت همه خدمت گزاران منطقه در سال جاری اظهار کرد: در سال آینده پروژه‌های محله‌ای کماکان ادامه خواهد یافت و با توجه به این که اعتبارات خوبی در سال آینده برای منطقه ما در نظر گرفته شده است باید تمهیدات و برنامه ریزی دقیق و منظمی داشته باشیم که بتوانیم در سال آینده پروژه‌ها و برنامه‌های توسعه شهری در منطقه هفت را به خوبی پیش ببریم.

وی به افتتاح ایستگاه‌های مترو در روز‌های قبل اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور شهردار و افتتاح ایستگاه متروی بهارشیراز، شهردار تاکید کرد که ایستگاه سرباز نیز باید به زودی افتتاح شود. همکاران من به خوبی می‌دانند که ایستگاه بهارشیراز از ابتدای کار ما، متوقف شده بود، اما با تلاش و کوشش شبانه روزی دوستان در منطقه هفت این ایستگاه به بهرداری رسید و مردم هم اکنون از آن استفاده می‌کنند. ایستگاه سرباز نیز طبق برنامه ریزی انجام شده تا آبان سال آینده افتتاح خواهد شد. ورودی دوم ایستگاه سهروردی نیز در فروردین سال آینده افتتاح خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ ادامه داد: پروژه زرین گلاب در مرحله تجهیز کارگاه است و پارکینگ شهید قنبرزاده هم که یک گود رها شده بود با پیگیری‌های مدیران منطقه تعیین پیمانکار شده و به لطف خدا در سال آینده افتتاح می‌شود و ۷۰۰ پارکینگ به ظرفیت پارکینگ‌های منطقه هفت اضافه خواهد شد.

آبادیان در ادامه به برخی برنامه‌های دیگر شهرداری در سال آینده اشاره کرد و گفت: دسترسی مردم به چهار باغ آزاد شده و انتظار ما این است که با نصب یک سازه در محله نیلوفری و سهروردی تحول ایجاد خواهد شد. مشکل اراضی پاکستان هم با جدیت در حال پیگیری می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح خانه خبرنگاران در منطقه که به زودی افتتاح خواهد شد می‌تواند یک تحول و یک اتفاق مبارک برای جامعه رسانه‌ای کشور باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: