April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۲۳۹
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
0
جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: اصلی‌ترین هدف پلیس در ایام نوروز پیشگیری از رخداد و حوادث است.

خبر‌های خوش در حوزه تامین مسکن و خودرو برای کارکنان فراجا در آینده نزدیک

سردار محمد شرفی در جلسه قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، بیان کرد: ما سال گذشته دو رویداد مهم داشتیم یکی ۲۲ بهمن و دیگری انتخابات که دشمن برای این موضوعات بسیار هزینه کرده بود و هر آنچه داشتند پای کار آورده بودند که خدا را شاکریم مردم پای کار آمدند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و با ایثار و فداکاری همکاران ما در جای جای این کشور پهناور رو سفید از این دو ماموریت مهم بیرون آمدند.

وی افزود: تهدیدادت و حوادث ناگواری هم در سال ۱۴۰۲ داشتیم و همکاران عزیزی را در موضوع دفاع از امنیت این مرز و بوم از دست دادیم مانند حادثه راسک، اما در پایان امینت پایدار در جامعه پابرجا بود و حلاوت نتیجه عملکرد همکاران را در ماموریت‌های سازمانی احساس کردیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در ادامه اظهار داشت: کارنامه پلیس در سال ۱۴۰۲ هر روزش نوروز بود ما بحمدلله در بحث معیشت اقدامات خوبی انجام دادیم و تمام هزینه‌های بازنشستگان و دیات انجام شد. سبد کالا شارژ و همه بدهکاری به بازار پرداخت شده است، یکی از مولفه‌های مهم در بحث معیشت مشکل مسکن کارکنان است که با تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در آینده نزدیک شاهد اقدامات خوبی در خصوص تامین مسکن و خودرو کارکنان هستیم و این مهم در اولویت قرار گرفته است.

سردار شرفی با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف پلیس در ایام نوروز پیشگیری از رخداد و حوادث است و تشکیل قرارگاه‌های نوروزی با سه رویکرد مورد انتظار است، اظهار داشت: شهروندان انتظار دارند این ایام که در تعطیلات و مسافرت هستند ما با آمادگی کاملی به آن‌ها خدمات دهیم و با گزارشات دریافتی، این آمادگی محرز شده است.

وی افزود: در زمانی که تخلف و جرمی صورت می‌پذیرد پلیس باید سریعا در صحنه باشد و پیشگیری کند تا شهروندان احساس امنیت کنند و سومین کارکرد این قرارگاه، مقابله با حوادث غیر مترقبه، بلای طبیعی نظیر سیل و زلزله است که با تشکیل تیم‌های واکنش سریع، همکاران در محل حادثه حاضر شوند و نگذارند آسیب بیشتری به مردم وارد شود.

منبع: سایت پلیس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: