کد خبر: ۴۱۱۲۴۳
۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
0
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری عامل خشونت با سلاح و سلب آسایش عمومی در محدوده خیابان” نیاوران" خبر داد.

اوباش مسلح در شمال تهران دستگیر شد

سرهنگ"سعید راستی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع و قدرت نمایی با سلاح گرم توسط یکی از اراذل و اوباش شرور و سابقه دار، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد، این فرد از اراذل و اوباش سابقه دار و شناخته شده می‌باشد که با قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد، عربده کشی، اقدام به زورگیری، تهدید، ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان در محلات مختلف تهران کرده است.

"راستی" اظهارداشت: مأموران پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی لازم بر روی این پرونده، سرانجام متهم را در مخفیگاهش در محله "نیاوران" تهران پنهان شده بود، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران افزود: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم شرور موفق به کشف ۲ قبضه سلاح شکاری، تعداد ۱۵۰ عدد انواع فشنگ سلاح شکاری، یک قبضه تیر و کمان غیر مجاز و همچنین یک دستگاه موتور سیکلت ۱۲۰۰ سی سی سوزوکی فاقد پلاک غیر مجاز کشف شدند.

وی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت اجتماعی افزود: متهم دستگیر شده دراین عملیات پلیسی پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

در پایان رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شهروندان خواست در کلیه ساعات شبانه روز هرگونه اخبارمربوط به فعالیت مجرمانه اراذل و اوباش را با شماره ۱۱۰ اطلاع رسانی و با شماره ۱۹۷ پلیس ما باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: