کد خبر: ۴۱۱۳۰۹
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
0
مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

رسانه جنگ این گروه مقاومت اعلام کرد که مقاومت اسلامی عراق برای حمایت از مردم غزه، حمله علیه اشغالگران را در ماه رمضان شدت خواهد داد.

مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه اعلام کرد که فرودگاه بن گوریون در سرزمین‌های اشغالی را هدف چندین پهپاد قرار داده است.

این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

مقاومت اسلامی عراق دوشنبه گذشته نیز نیز اعلام کرد که یک پایگاه پهپادی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد. این پایگاه پهپادی که در جولان اشغالی سوریه قرار داشته، هدف حمله پهپادی قرار داده است.

رسانه جنگ مقاومت اسلامی عراق پنجشنبه گذشته نیز اعلام کرد که پایگاه هوایی "پالمخایم" متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حمله پهپادی قرارداده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: