کد خبر: ۴۱۱۳۱۸
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
0
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری پلیس قلابی در در اجرای طرح نوروزی، خبر داد.

دستگیری پلیس قلابی در اجرای طرح نوروزی پلیس آگاهی

سردار " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه یکم فروردین‌ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نوروز (اجرای طرح نوروزی) کارآگاهان گشت ایستگاه نوروزی پلیس آگاهی در حوالی محله "مهرآباد" تهران در حال گشت زنی بودند که در بوستان "کوکب" به موتور سیکلت تک‌سرنشین آپاچی فاقد پلاک و ملبس به لباس پلیس مشکوک شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، متهم با پوشش لباس انتظامی قصد دارد تا از شهروندان اخاذی کند و او پلیس قلابی است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با موتورسیکلت در خیابان‌های جنوب متواری شد که کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با اجرای طرح مهار، موتورسیکلت را متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهم قصد ارتکاب اعمال مجرمانه‌ای از جمله سرقت و اخاذی از شهروندان را با جعل عنوان مامور انتظامی در جنوب تهران را داشته که با درایت به موقع پلیس دستگیر شد.

وی گفت: متهم پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کرد و یک دست لباس انتظامی با درجه سرگردی و ۲ عدد بی سیم دستی و یک دستبند از مرد جوان کشف شد.

سردار علی ولیپور گورزی در پایان با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری پلیس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: