کد خبر: ۴۱۱۳۱۹
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
0
دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ میزان آمار جانباختگان در تصادفات و سوانح درون و برون شهری ۲۰ نفر در استان تهران بود.

تاکید دبیر شورای ترافیک استان تهران بر همراهی رانندگان نوروزی

ابوالفضل دربانی، دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به میزان تصادفات سفر‌های نوروزی از ۲۴ اسفند۱۴۰۲ تا ۲ فروردین ۱۴۰۳ اظهار داشت: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفندماه تا ۲ فروردین ماه میزان آمار جانباختگان در تصادفات و سوانح درون و برون شهری ۲۰ نفر در استان تهران بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی در ادامه با اشاره به درصد کاهشی سوانح تصادفات نسبت به مشابه سال گذشته اذعان داشت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۲۶ درصدی است.

دبیر شورای ترافیک استان تهران در پایان با اشاره به اهمیت همراهی رانندگان و مسافران نوروزی برای جلوگیری از سوانح و تصادفات جاده‌ای درون و برون شهری، یادآور شد: برنامه‌های از پیش طراحی و تمهیدات در نظر گرفته در پلیس راه‌ها همچنان ادامه دارد که امیدواریم با اجرا و همکاری رانندگان و مسافران این روند کاهشی را همچنان تا پایان سفر‌های نوروزی شاهد باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: