کد خبر: ۴۱۱۵۶۴
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
0
یک کشتی کوچک باری در اوکلاهمای آمریکا با پل برخورد کرد که خسارت گسترده‌ای به دنبال نداشت.

برخورد یک کشتی باری با پل برای دومین‌بار در یک هفته

برای دومین بار در یک هفته گذشته یک کشتی کوچک باری در اوکلاهمای آمریکا با پل برخورد کرد؛ این حادثه در نزدیکی روستای سالیسو رخ داد.

سرویس گشت محلی در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی این گروه منتشر شده است، گفت: «تردد در بزرگراه US-۵۹ در جنوب سالیسو در حال حاضر به دلیل برخورد یک کشتی کوچک باری با یک پل به طور کامل متوقف شده است.»

گفته می‌شود این حادثه خسارت گسترده‌ای نداشته است. همچنین گزارشی از تلفات احتمالی منتشر نشده است.

بعداً گزارش شد که کارشناسان ساختار‌های پل را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که امکان بازگشایی تردد روی آن وجود دارد.

صبح روز سه شنبه کشتی باری دالی که با پرچم سنگاپور از بالتیمور به سمت کلمبو سریلانکا حرکت می‌کرد، با پل فرانسیس اسکات کی رود در بالتیمور در ایالت مریلند آمریکا برخورد کرد و پس از آن پل فرو ریخت. همانطور که ABC News با استناد به گزارش آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت‌های ایالات متحده گزارش داد، کشتی کنترل خود را از دست داد و هشدار‌های لازم داده شدند. پلیس محلی و فرماندار مریلند گفتند که هیچ مدرکی مبنی بر حمله تروریستی پیدا نشده است. وزیر حمل و نقل ایالات متحده آمار تلفات این حادثه را شش کشته و یک زخمی اعلام کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: