April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۵۶۸
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
0
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۲۴ اسفند تا دهم فروردین ۱۴۰۳ دو میلیون ۳۵۶ هزار و ۵۴۲ مسافر در بخش هوایی جابه‌جا شده‌اند.

تعداد پرواز‌های نوروزی به بیش از ۱۹ هزار و ۱۲۰ پرواز‌ رسید

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پذیرش و اعزام مسافران از ابتدای تعطیلات نوروزی با ۱۹ هزار و ۱۲۵ پرواز (نشست و برخاست) انجام شده‌است، گفت: روند نظارت بر پرواز‌های داخلی و خارجی شرکت‌های هواپیمایی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به صورت مستمر و مدام ادامه دارد.

یازرلو با اشاره به اینکه شاهد رشد قابل توجه جابجایی مسافران بخش هوایی نسبت به بازه زمانی نوروز سال گذشته خواهیم بود گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برای انجام به موقع پرواز‌ها توسط شرکت‌های هواپیمایی دستور ویژه داده است.

وی افزود: با دستور محمدی بخش مرکز مدیریت و کنترل پرواز‌ها و خدمات مسافران نوروزی (OCC) از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ در سازمان هواپیمایی کشوری آغاز به کار کرده و این مرکز که از ۶ صبح تا ساعت ۲۴ بطور مداوم فعالیت‌های فرودگاه‌ها و پرواز‌ها رو مدیریت و کنترل می‌کند تا پایان تعطیلات نوروزی نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

یازرلو همچنین به حضور کارشناسان مرکز حراست سازمان هواپیمایی کشوری نیز اشاره کرد و گفت:با دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری کارشناسان و بازرسان حراست با حضور در فرودگاه‌های پرتردد هرگونه قصور در خدمت رسانی شایسته به مردم عزیز را پیگیری خواهند کرد تا خدمات ارائه شده به مردم در شأن مسافران باشد.

۱۵ مقصد پرواز داخلی و خارجی از ۲۴ اسفند ماه

براساس این گزارش با توجه به افزایش درخواست تقاضا و همچنین با توجه آغاز پیک بازگشت مسافران پرواز‌های فوق العاده و افزایش صندلی‌ها توسط شرکت‌های هواپیمایی اجرایی شده است.

گفتنی است طبق بررسی‌های انجام شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری هواپیمایی آتا در ایام نوروز امسال و در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۰ فروردین، با انجام ۸۰۳ پرواز و جابجایی ۱۲۴هزار ۹۶۸ مسافر، همچنان رتبه اول پرواز‌های نوروزی سال ۱۴۰۳ را در اختیار دارد.

این شرکت هواپیمایی پس از کسب رتبه برتر در ایام اربعین و نوروز سال گذشته، امسال نیز با برقراری پرواز‌های نوروزی به بیش از ۱۵ مقصد متنوع داخلی و خارجی، همچون سال‌های گذشته، سهمی قابل توجه در جابجایی مسافران نوروزی داشته و با توجه به آمار ارائه شده پیش بینی می‌شود، رتبه اول پرواز‌های نوروزی امسال نیز برای این هواپیمایی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: