April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۵۷۶
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
0
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: روز ۱۳ فروردین در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

رگبار باران و رعد و برق در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری هواشناسی، روز دوشنبه ۱۳ فروردین در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب اصفهان، شرق خوزستان، شمال و شرق فارس، برخی نقاط استان کرمان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های البرز مرکزی و شرقی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در ارتفاعات بارش برف و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز سه‌شنبه (۱۴ فروردین) در شمال استان‌های هرمزگان، فارس و خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان، جنوب اصفهان، برخی نقاط چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

روز چهارشنبه (۱۴ فروردین) در نیمه غربی استان‌های اصفهان و کرمان، شرق لرستان، همدان، مرکزی، چهار محال و بختیاری، شمال استان‌های فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات مازندران و پنج‌شنبه (۱۶ فروردین) در نیمه شمالی کرمان، جنوب یزد، گلستان، خراسان شمالی و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پیش‌بینی می‌شود.

روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۱۲ و ۱۳ فروردین) در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم و برخی نقاط شمال شرق و شرق کشور در ساعت‌هایی از روز وزش باد شدید و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: