April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۵۸۱
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
0
سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق جیب بر ۲ تن از مالخران در محدوده جنوب شهر تهران خبر داد.

انهدام باند ۳ نفره جیب بران تهران

سردار "علی، ولی پور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: اوایل دی ماه سال جاری در پی وقوع چندین فقره سرقت به شیوه جیب بری در اطراف بهشت زهرا و حرم مطهر و دریافت شکایت شهروندان به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی اقدامات میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ فردی به صورت انفرادی در حومه بهشت زهرا و حرم مطهر از غفلت مال باختگان استفاده و با شیوه جیب بری تلفن همراه یا کیف پول آنان را به سرقت می‌برد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره گیری از منابع اطلاعاتی و شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند هویت متهم را کشف کنند و در ادامه مخفیگاه متهم را حوالی صحنه‌های سرقت شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم وی را دستگیر و به پایگاه دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار، ولی پور گودرزی در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق می‌شد، اما در ادامه با توجه به مدارک و مستندات موجود ناگزیر لب به اعتراف گشود و به حدود ۱۸ فقره سرقت به این شیوه اقرار کرد.
این مقام ارشد پلیسی ابراز داشت: در ادامه کارآگاهان موفق شدند هویت و مخفیگاه ۲ تن از مالخران را که متهم اموال مسروقه را به آن‌ها می‌فروخت شناسایی و طی ۲ عملیات غافلگیرانه و منسجم آنان را دستگیر کنند.
وی گفت: از مخفیگاه متهمان ۶ دستگاه تلفن همراه، کارت ملی، مدارک و ... کشف و توقیف شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان با بیان اینکه تاکنون ۱۵ تن از شکات توسط کارآگاهان شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر شکات در اختیار پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: